היי בנות.

דינה381

New member
היי בנות.

למי שלא מכירה אותי , אני קוראת סמויה אבל לא פעילה כ״כ , רציתי להתייעץ איתכן בעניין דילמה שיש לי , אני בת 40 (ליתר דיוק אהיה בשבת) , אמא לשתי בנות מקסימות , אחת מטיפולים והשנייה ספונטנית , מנסה כבר שנתיים ללא הצלחה להביא ילד שלישי. אין לי בעיה מוגדרת מלבד השחלות הזקנות שלי , הfsh בסדר (5.2) אבל בארבעה טיפולים האחרונים למרות שהופצצתי בהורמונים , הגעתי לאחת,שתיים ביציות . לטענת הרופא אני לא מבוגרת מדי (יש) אבל אין לי רזרבה טובה והסיבה שזה לא מצליח היא איכות הביציות. מתחילה אוטוטו טיפול טבעי , אבל אתמול כשהייתי אצלו העליתי את רעיון תרומת הביצית , והוא אמר שאם אני רוצה אין בעיה ולדעתו זה מה שיביא את ההצלחה. עם זאת ,העלויות מאוד גבוהות בסביבות 30000 שח שאין לי והקופה לא משתתפת כי זה ילד שלישי ( גם ככה הם מקציבים לי 7 טיפולים והעלויות של הצרופות בשמיים). מה דעתכן ? האם יש סיכוי שזה מה שיעזור ? האם כדאי לגרד את הכסף איכשהוא ולנסות ? גם ככה הטיפול האחרון עלה לי משהו כמו 6000 שח בטוטאל ולא הצליח... אשמח לכל תגובה
 

gezers

New member
לדעתי

קודם כל לא אהבתי את ההגדרה של לשחלות שלך.. קצת כבוד למערכת..

ולדעתי הבעיה היא לא בבציות/שחלות שלך אלא בפרוטוקול הטיפול. עם FSH כמו שציינת בגילך על פניו נראה שלא אמורה להיות לך בעיה להרות מביצית שלך. (לא ציינת כמובן מה עם הצד השני.. כלומר מה מצב הזרע, וזה חלק לא פחות חשוב..).
הרופא שלך בודאי ישמח לשלוח אותך לתרומת ביצית, הוא עושה מזה אחלה קופה.. אבל אולי כדאי שהוא יהיה קצת יותר יצירתי וימצא פרוטוקול שיתאים לך יותר לפני..? זה התפקיד שלו לפני שהוא שולח אותך בשמחה לתרומה, אפילו אם את העלית את הרעיון..
 

anguly

New member
הי דינה


אני חושבת שהייתי מנסה פרוקוקול טבעי, ואולי אפילו מעבר לזה הייתי מנסה פרוטוקול אצל אחד מהמומחים לבעית גיל כמו בר חווה שיתפור לך פרוטוקול שיתאים לגילך ואולי תצליחי בלי תרומת ביצית.
הייתי נותנת לזה עוד צ'אנס
שיהיה בהצלחה
 

דינה381

New member
תודה יקרות

הקופה מקציבה לי עוד שלושה טיפולים , אחרי הטראומה מהטיפול האחרון (דחפתי לגוף 60 אמפולות מנוגון!!) , אני עושה את שלושתם טבעי , נקווה שזה מה שיפתור את הבעיה כי יש לי הרגשה שכשנותנים לגוף שלי יותר מדי הורמונים מעבר לתופעות הלוואי הבלתי נסבלות , השחלות שלי לא מתפקדות כמו שצריך... גם אני חושבת שתרומת ביצית זה קצת קיצוני ומה שלא יהיה יש לי שתי ילדות מקסימות בבית ...תודה על התגובות והפירגוו לשחלות , אולי הן עוד יפתיעו .....
 
למעלה