היי... בנות!- תתחברו... בבקשה! ו

eden mclean

New member
היי... בנות!- תתחברו... בבקשה! ו

תכתבו את המסנג´רים שלכן.... ביי! אני מחוברת....
 

Nicks Wife

New member
חחחח...:)

למה כש א-נ-י מחוברת את לא?! חחח... אין מה לעשות כנראה.................
 
למעלה