היי בנות יום נעים

סוזן מ

New member
היי בנות יום נעים

מכריחה את עצמי ללכת לדיאטנית ,שונאת את הרעיון ,ואת העבודה שאצטרך לאכול יותר לא יודעת איך אני אעשה את זה אבל רוצה לחיות לא יכולה שאומרים לי שאני חולה כאילו מה השתגעתם אני אנורקסית מה? אני בכלל לא מרגישה רזה מעניין איך זה לראות מעיניים של אחר איך אני ניראת כי אני לא רואה את זה והשאלה האם אצטרך לסבול את ההרגשה הנוראית הזאת כל החיים בכל מקרה מקווה שהכל יהיה בסדר ושכולם כבר יפסיקו לכעוס עלי זה לא אשמתי רע לי הלוואי ואנשים שלא כמונו היו יכולים לראות פעם אחת בעיניים שלנו ולהרגיש את התסכול הזה שכולם אומרים לך משהו אחד ואנחנו רואים משהו אחר לגמרי ואני שואלת את עצמי איך זה יכול להיות ? מה אני משוגעת האם הפרעות אכילה הם מחלה נפשית או מה אתן מוזמנות להביע את דעתכן בנושא
 

sick and tired1

New member
...

את ההרגשה הזאת את לא תצטרכי לסבול כל החיים, כי כשההרגשה הזאת עוברת, את במצב שנקרא בריאות.. ואת בדרך לבריאות הזאת...
 

osmolit2

New member
דימוי גוף מעוות.

זה מאפיין מרכזי של המחלה. וגאה בך שאת הולכת לדיאטנית למרות שאת לא רואה את עצמך כמו שאחרים רואים. וזה הטיפ שאני יכולה לתת לך בתהליך שאת מתחילה עכשיו- בתחילתו, עד שתתייצבי ותרגישי טוב יותר, פשוט תסמכי על אנשי המקצוע ועל החוו"ד שלהם. תגידי לעצמך ש כרגע את לא רואה את עצמך נכון, ואת סומכת עליהם. ולא, זה לא יהיה ככה כל החיים. את בדרך שתשים לזה סוף. תלמדי לראות את עצמך נכון, ועוד כמה זמן- זה לא מה שיעסיק אותך, זה לא יהיה הכאב שלך. בהצלחה, וגאה בך.
 

סוזן מ

New member
תודה

כנראה אין ברירה ,יצאתי עם חברים שלי מהצבא אתמול ולא יודעת, שכל העולם אומר לך משהו אחד ורק אתה רואה משהו אחר אז כנראה שלא יכול להיות שכולם טועים אז חלתי אני אבריא וגם כל השאר פה יבריאו מאמינה שאפשר רק אופטימיות ושיהיה סןף שבוע נפלא
 

סוזן מ

New member
נראה לי אני מתחילה לצאת מהכחשה

של 7 שנים ,מאוד מוזר לקבל את העובדה שאני באמת חולה ושהעיניים שלי באמת רואות אחרת ,החיים מוזרים ,העולם מוזר ,הכל מוזר מתי כבר יהיה נורמלי ,האם קיים נורמלי נראה לי שלאף אחד אין חיים נורמלים , אבל הכי חשוב שיהיה בריאות כי בלי זה אין לנו כלום אז תשמרו על עצמכן בנות ושיהיה לכן סוף שבוע נעים ואני כאן אם מישהי צריכה .
 
../images/Emo41.gif

שמחה על התובנות ועל הפגישה עם הדיאטנית. זו התחלה של שינוי. שינוי טוב. לא לוותר ולהמשיך להאמין.
סוף שבוע נעים
 
חמודה,

הפרעת אכילה היא הרבה מעבר לרצון להיות רזה,זה משהו בנפש.הנפש רוצה להעלם,או משהו כזה.אני כבר הפסקתי לקוות שיבינו ויראו דרכי כי רק מי שחולה מבין את זה.אבל אני מבטיחה לך שהראייה המעוותת היא לא לכל החיים! ברגע שתחלימי,שזה אומר להפסיק לחשוב רק על אוכל,להנות ממה שמציעים החיים וכו` הראייה בהחלט תשתנה.
 
למעלה