היי בנות.... חבל שלא ידעתי על הפורום..

יולי178

New member
היי בנות.... חבל שלא ידעתי על הפורום..

לפני חודש הייתי בשבוע 14 מצפים לילד שני, אחרי הפלה בהריון ראשון בשבוע 8 (לעובר לא היה דופק) ואז חשבתי שהבנתי יש הריון יש דופק אז יש אח או אחות ליהלי, ואז בין תכנון של עגלת תאומים כי יהלי רק בן שנה, לבין תחושות הבחילות הטובות שאנחנו מקבלות בשמחה, החל הסיוט, נפלתי באמבטיה ורק ליתר ביטחון הלכתי למוקד, בלי שום קשר לנפילה הרופא אמר שמשהו לא נראה לו אך היום יום שבת ובגלל שאמורה להיות לי בדיקה ביום שני אז נחכה.... כנראה שהפלה אחת מספיקה כדי להבין שזהו....הוא לא אמר כלום ואני כבר הייתי היסטרית ובוכה ואמרתי שאני לא מחכה אפילו יום.... בבוקר הינו במיון אבל הרופא ביקש ממני להירגע (כי אני בסך הכל אישה בהריון שאמרו לא שמשהו לא בסדר אני לא עומדת למוות או משהו) ולקבוע תור מסודר עוד חודש כדי שבנתיים אני ירגיש עוד קצת בהריון ורק אחר כך יגידו לי שצריך להפיל.... כמובן ששוב לא חיכיתי לשום תור בכדי שיגידו לי שלעובר שלי לתינוק היקר הזה יש טריזומיה 13 ושאם אני יילד אולי אני יחגוג לו יום הולדת שנה, רק אולי.... הוא חי יש דופק... לאן לא פניתי, איפה לא בדקתי אולי יש טעות אולי מומחה יגיד שאין 11 מומים אולי הרב יגיד שאני צריכה ללדת ושיש מקרים שפתאום הכל בסדר...... אבל הבנתי שזה רק אולי רק אולי ושזה לא יקרה.....אולי יהיה אח או אחות ליהלי אבל כנראה שזה לא יהיה הוא. מי יתן ונקבל בשורות טובות כל החיים......
 

scalar

New member
מצטערת כ"כ לקרא על אבדנייך ../images/Emo201.gif

עברת תקופה קשה כ"כ, אבל עשית את מה שהייתם צריכים לעשות, וטוב בעיני שקיבלת תשובה זהה מכ"כ הרבה גורמים - זה רק מחזק את הבחירה. הלוואי ויכולנו לראות את העתיד, ולוותר על המחשבות של יהיה או לא יהיה.... מצטרפת לתקוותך - מאחלת לכולנו בשורות טובות!
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo7.gifבוקר טוב יולי,

צר לי מאוד על האובדן שלך. אלו ימים לא קלים עבורך . שולחת לך הרבה ניחומים וחיבוקים.
 
למעלה