היי בנות התייעצות שבוע 40+2
שוב שלום, אז כמו שכבר כתבתי בכותרת אני שבוע 40+2,הריון ראשון. מזה שבוע בערך אני מרגישה שהגוף מתחיל להתכונן אבל אין שום דבר משצעותי שמתפתח לצירים של ממש במוניטור אתמול נצפו צירים אך לא סדירים שנרגעו במהלך הערב אני מתחילה לפתח חששות שמא הגוף לא מתקדם,או לא יתקדם מספיק וכמובן מפחדת להגיע למצב של זירוזים למיניהם האם יש משהו שכדאי לעשות על מנת לקדם כאן משהו?(אני יודעת שזה לא תלוי בי הרבה)ולגבי זירוזים טבעיים כגון סקס,הליכה,שיאצו..אני מנסה. תודה בנות
שוב שלום, אז כמו שכבר כתבתי בכותרת אני שבוע 40+2,הריון ראשון. מזה שבוע בערך אני מרגישה שהגוף מתחיל להתכונן אבל אין שום דבר משצעותי שמתפתח לצירים של ממש במוניטור אתמול נצפו צירים אך לא סדירים שנרגעו במהלך הערב אני מתחילה לפתח חששות שמא הגוף לא מתקדם,או לא יתקדם מספיק וכמובן מפחדת להגיע למצב של זירוזים למיניהם האם יש משהו שכדאי לעשות על מנת לקדם כאן משהו?(אני יודעת שזה לא תלוי בי הרבה)ולגבי זירוזים טבעיים כגון סקס,הליכה,שיאצו..אני מנסה. תודה בנות