היי את שם, הכחולה, כנסי כנסי הנה !

candybox

New member
היי את שם, הכחולה, כנסי כנסי הנה !

==============בדוייתית שלי============= יו יא מתוקה שלי, כל הכבוד לך ממי, המון המון המון בהצלחה (שתלך יפה מאוד יד ביד עם כל הכשרון שכבר יש לך), אוהבת המון המון, וגאה אפילו יותר!
 

bduya

New member
היי את, היפה, כנסי כנסי לפה!

קנדי מקסימה שלי.. תודה.. כ``כ תודה לך.. אבל כמו שאת בטח כבר שמת לב.. לא צריך כ``כ הרבה כישרון.. חחחח בגלל זה רני שמה אותי.. אוהבת בטירוף של הלייפ.. me
 

candybox

New member
אהממממ....

לא צריך הרבה כישרון? בטח שכן! צריך המון אפילו! בגלל זה את פה ממי, להרעיף עלינו מכשרונך!!!! נו יאללה, תרעיפי תרעיפי!!!!!!!! }{
 
למעלה