טוב, כן או לא, מצאתי משהו שכתבתי
בעברית. פשוט שכל מה שאני כותב זה באנגלית, כי יותר קל לי להתבטא באנגלית. קוראים לזה ``חרדה``. כתבתי את זה די מזמן, ולא אגיד באיזה קונטקסט, אבל לא קשה לראות

חרדה ==== חרדה. או אולי זו סתם בדידות, או געגוע? רגע של חוסר נשימה, של ידיעה לא מוסברת, שקרה מה שקרה או לא קרה, ושל פחד שאולי את כבר לא שם. חרדה. חרדה, או אולי געגוע להרגל? אולי זה רק חוסר בטחון. חרדה עמוקה לרגשות עמוקים, המתרכזים בחרדת בגידה לא מודעת או בחרדת נטישה בלתי רצונית. חרדה שנפסקת לצלצול הטלפון כשאני יודע ששלי או לא, את עדיין איתי. וברגע שאני עונה - אז מתחילה לה חרדה חדשה.