היי, אשמח לעזרתכם הקטנה

omri1234567

New member
היי, אשמח לעזרתכם הקטנה


מכרתי מוצר לבחורה ישראלית מלפני שבועיים וחצי, היא קיבלה אותו ומיד פתחה קייס שהוא לא מה שהיא הזמינה והיא רוצה שאני אחליף לה.
אני הייתי בשוק מזה כיוון שזה בדיוק מה שהיא הזמינה והקייס שנפתח נגדי ממש לא מוצדק(פוגע לי גם כרגע בטופ רייטד) , פניתי אליה במסרים של איביי
בבקשה לביטול הקייס שפתחה בטענה שהוא לא מוצדק ונתתי לה גם את כל ההוכחות המוכיחות שמה שהיא קיבלה זה בדיוק מה שהזמינה(דרך אגב גם רשמתי לה שחבל שלא פנתה אליי לפני שפתחה קייס וגם שבמידה והייתה פונה אליי ואומרת לי שלא הייתה מרוצה הייתי מזכה אותה ומבקש שתשלח אליי חזרה את המוצר), היא לא עונה כבר שבוע פלוס, שלחתי לה גם מייל למייל האישי שלה וגם לא עונה, חיכיתי עד היום האחרון שבו אני יכול להגיב לקייס שפתחה בתקווה שתבטל אותו אך היא לא ביטלה ובסוף הגבתי שם בטענה שהקייס שפתחה הוא לא מוצדק הוכחתי את הדבר ומאז עבר כבר שבוע והיא לא מגיבה לקייס. אני לא יודע מה קורה עם זה, האם אתם יודעים מתי קייסים מתבטלים אוטומטית לאחר זמן מה שהקונה שהתלונן בכלל אינו מגיב לקייס?

אני רוצה לציין שזה ממש מבאס אותי כי היא פתחה קייס ממש לא מוצדק שגם מוריד אותי כרגע מהטופ רייטד ממש באסה,
מה אפשר לעשות?
אשמח לעזרתכם
המון תודה!
חתימה טובה וצום קל.

עמרי
 

טלי5555

New member
אם בתוך 30 יום לא עושים אסקלציה לקייס

הוא נסגר אוטומטית.
קייס אחד לא אמור להוריד אותך מהטופ-רייטד. בימים האחרונים יש עיכוב בעדכון הנתונים בדאשבורד, זה יסתדר בהמשך.
 

omri1234567

New member
היי, תודה על התשובה! זה קייס שני, הראשון פתחו עליי גם כי

מוצר לא הגיע, הלך לו לאיבוד לא יודע בכלל איפה הוא כרגע, לא מצליחים למצוא לו שום תיעוד חוץ מהתיעוד שהתקבל למשלוח.
ברור שפתרתי את הבעיה לקונה רק שהוא פתח קייס גם מבלי לפנות אליי קודם.

ואני מאמין שאת צודקת שזה לא שיפיע יותר מדי כרגע זה מראה שזה משפיע, אבל באמת הכול מתעדכן נורא לאט לאחרונה בדאשבורד ראיתי את זה גם.
 
למעלה