היי, אשמח לעזרה קטנה, היום הוספתי עוד מוצרים

omri1234567

New member
היי, אשמח לעזרה קטנה, היום הוספתי עוד מוצרים

למכירה ופתאום ראיתי שינוי בכל החלון של המכירה,
פתאום לא מראה לי את כל האפשרויות הישנות שלי שהשתמשתי או משתמש בהם עכשיו במכירות אחרות, אני מדבר על המצבים של השיפינג, תשלום, וההחזרות,
מה שהכי מעצבן זה שכל פעם הייתי צריך לסמן מחדש את המדינות שאליהן אני לא רוצה לשלוח את המוצר, מה שבעבר לא היה ככה זה היה זוכר בדיוק מה שסימנתי אלא אם אני משנה את הגדרות המשלוח למשהו חדש.
האם עוד מישהו נתקל בזה?
האם אתם יודעים על פתרון?
תודה רבה על העזרה!

עמרי
 

aviMalool

New member
תשובה רעה, ושאלה קצת לענין.

1. נדמה לי שעשו שינוי, או שהם במהלך שינוי, של שילוב ה policies של המוכר. ואת זה ראית. לא יודע מה הכיוון שלהם, או איך אתה יכול לפתור את זה. נא הודע כאן אם תמצא תשובה טובה יותר שלא דרך הפורום.
2. האם ידוע לך על דרך קלה לרשום עלות משלוח לכל מדינה בעולם שאתה מוכן לשלוח אליה? כלומר נניח שאתה יודע עלות לכל מדינה כזו. האם ידוע לך איך להעביר את הטבלה הזו בקלות? אני מניח שאפשר לפתוח את הטבלה שלהם ולרשום מחיר לכל מדינה בנפרד. האם יש משהו קצר יותר? אולי אפשר לטעון קובץ שיש לי?
 

omri1234567

New member
תודה על התשובה, ולצערי גם אני לא יודע על דרך

קצרה יותר חות מלרשום לכל מדינה בנפרד, אני פותר את זה בכך שאת רוב המוצרים שלי אני עושה במשלוח חינם ומגלם את המחיר במוצר, אבל לא בכולם
 

טלי5555

New member
איביי מעבירים בהדרגה את כל נושא

התשלום, השילוח וההחזרות למבנה של policies.
אתה פשוט מגדיר מדיניות לכל אחד מהנושאים.
 
למעלה