היי אנשים. הצטערתי שחלק הגיבו על ההודעות שלי,

היי אנשים. הצטערתי שחלק הגיבו על ההודעות שלי,

שלא התכוונו להעלות פה את לחץ הדם, בדחיה ממשית. להגנתי שימו לב שכתבתי על יחסים עדינים וענוגים מאד, וכשהתבטאתי בבוטות זה היה רק ממש כדי לתת לנשים פה נשק מחשבתי נגד אנסים. שהם לתפיסתי ממש אויבי האנושות. אז סילחו נא לי, אוהבת אתכם. חיי שמחה.
 

inbardaf

New member
גם בעיני אנסים הם אויבי האנושות

זה לא אומר שאני הולכת לפרט כאן תיאורים מיניים של מה הייתי עושה להם. אני גם חושבת שיש עונשים הולמים יותר.. והיו לך הודעות שלא קשורות ל'עונש לאנסים' שכללו תיאורים מיניים מפורטים מידי... אז ברוכה הבאה שוב. ומקווה שהבנת את הראש...
 
העונש ההולם

הוא ניתוח מוח, הרס מרכז המין והתוקפנות. (באמיגדלה, מערכת לימבית). הודעות אחרות שלי היו עדינות מאד, אני חושבת. לא יכולה עכשיו לחפש בכל השרשורים, אבל בגדול זה כנראה ככה. שאלה: את א מינית לחלוטין, או אם תמצאי יחס של אהבה עדינה אמיתית, כולל חושניות (כפי שאחרים כתבו - נשיקות, חיבוקים, ליטופים מלאי עדנה), לא תישארי אדישה ומרחיקה, תודה לא צריך?
 

inbardaf

New member
כנראה שעדין זה דבר יחסי...

אני אשלח לך מסר עם הודעה שלך על תחושותיך האישיות היו בה תיאורים שהפרעו פה לכמה מאנשי הפורום. מה שנקרא: TMI. ולשאלתך: לא. אני לא א-מינית לחלוטין. ויש לי כרגע זוגיות. ואני אוהבת מגע וחיבוקים ונשיקות. ואני יכולה להנות ממגע כזה גם עם יש בו אלמנט מסויים של מיניות. (עד גבול מסויים..) אבל אין לי עניין ביותר מזה. כשהיו לי בני זוג מיניים עם הייתי מרחיקה לכת זה היה רק בגללם. לא משנה כמה הם היו 'עדינים ואוהבים'. זה פשוט לא מדבר אלי.
 
למעלה