היי, אני צריכה עזרה דחוף

היי, אני צריכה עזרה דחוף

בניתי אתר בג'אוסיטיס והשרת שם כל הזמן לא פועל... מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לשלוח מייל ליהו? ניסיתי שם ולא מצאתי כלום... וגם מישהו מכיר אתר לבניית אתרים שאפשר להזיז שם את הפריטים בחופשיות? (כמו ביהו) תודה מראש, דנה.
 

eranmc

New member
GEOCITIES...

האתר מזמן לא שמיש! הוא מיועד לדעתי לאתרים עם כניסות של עד 50 איש ביום אחרת כמו שאמרת האתר לא עובד. אל תתאמץ לשלוח להם מאייל כי הם ישר ישלחו לך מלא הודעות ספאם שתקנה סרבר מהם עבור XXX$. בלמעלה של הפורום יש קישור לשרתים חינמים תבדוק משהו יותר טוב..
 
למעלה