המכשפה ה ק ס ו מ ה
New member
היי, אני צריכה עזרה דחוף
בניתי אתר בג'אוסיטיס והשרת שם כל הזמן לא פועל... מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לשלוח מייל ליהו? ניסיתי שם ולא מצאתי כלום... וגם מישהו מכיר אתר לבניית אתרים שאפשר להזיז שם את הפריטים בחופשיות? (כמו ביהו) תודה מראש, דנה.
בניתי אתר בג'אוסיטיס והשרת שם כל הזמן לא פועל... מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לשלוח מייל ליהו? ניסיתי שם ולא מצאתי כלום... וגם מישהו מכיר אתר לבניית אתרים שאפשר להזיז שם את הפריטים בחופשיות? (כמו ביהו) תודה מראש, דנה.