היי, אני עובדת עם Microsoft FrontPa

  • פותח הנושא dam1
  • פורסם בתאריך

dam1

New member
היי, אני עובדת עם Microsoft FrontPa

Microsoft FrontPage ואני בונה פורום באתר, לא פורום פורום, פורום לשליחת משוב, וכשאני לוחצת על SUBMIT זה שולח אותי או לדף ריק, או לשום מקום, מצרפת תמונה + עזרה של התוכנה, שעברתי עליה שעות ולא הבנתי . אם מישהו יכול בבקשה לעזור לי אני אשמח
 

dam1

New member
המשכתי לקרוא ונראה לי שהבנתי

שצריך להיות מותקן אצלי Microsoft FrontPage Server Extensions כדי שאוכל למלא טופס ושזה ישמור לי אותו במחשב, אני בכיון? או שבכלל לא?
 

guy1100f

New member
את בכיוון

את צריכה תמיכה של פרונטפייג' בצד שרת. כדי לראות אם יש לך כזו פתחי את האתר דרך השרת ואת אמורה לקבל את דף הביית של הרחבות השרת. כדי לפתוח את האתר דרך השרת כנסי לתוכנה, פתחי אתר וסמני את האפשרות דרך מקומי רשת ואל תחפשי את האתר במחשב שלך כי את פותחת אותו דרך הרשת- הקלידי את שם האתר המלא כולל http ואז יש לך אתר בצד שרת וזה נראה אותו דבר אבל תראי שתיקית האתר הראשית כוללת את שם האתר שלך www.youesite.com עכשיו את נכנסת לתפריט בתוכנה כשאת בצד שרת: כלים - > שרת -> פתח דף בית של ניהול אם הוא מופיע יש לך הרחבות שרת ואם לא אז אין לך. הרכיב שאת מנסה לתכנתת דורש הרחבת שרת.
 

זהר פלד

New member
שטויות במיץ.

front page extentions נדרש אך ורק בשביל לעבוד ישירות מול השרת עם התוכנה. אין לזה שום קשר לתפקוד האתר עצמו. אין שום בעיה לכתוב את כל האתר על המחשב המקומי ולהעלות אותו ב ftp לשרת.
 

guy1100f

New member
שלום זוהר

למה להעליב? אתה יכול להעלות כל אתר ב FTP אבל ישנם רכיבים שדורשים צד שרת. כמו ספר אורחים למשל. או למשל פתיחת אתר משנה או למשל חיבור בסיס נתונים לאתר וגם אני אני אומר שטויות במיץ יש דרך להגיד את הדברים ולא לעשות ממני כותרת מעליבה.
 

זהר פלד

New member
זו היתה תגובה חריפה מדי,

ואני מתנצל עליה. אבל עדיין, בשביל להפעיל צד שרת אין שום צורך ב front page extentions.
 
למעלה