היי, אני מעוניין לקנות מצלמה
דיגיטלית ואני יודע מה הכיוון, אבל אני עדיין לא יודע מה טוב בשבילי
אני מעוניין לקנות מצלמה בסכום של 1500-2000 ש"ח, מצלמה מפירמה מוכרת (HP/OLYMPUS/NIKON וכדומה) וכמו כן שתהיה עם 3 מיליון פיקסל ומעלה ושיהיה אפשר לצלם בחושך ותנאי תאורה חלשים אבל בו זמנית שלא תהיה בעיה עם אור שמש חזק של צהריים. חיפשתי בכל מיני אתרים אבל תמיד מצאתי דברים ששייכים למכרזים ללא מחיר רשמי עליהם. רציתי לדעת מה לדעתכם מומלץ? איזה מצלמה נחשבת טובה?
תודה רבה
דיגיטלית ואני יודע מה הכיוון, אבל אני עדיין לא יודע מה טוב בשבילי