היי אני חדש כאן ומאד נהנה

היי אני חדש כאן ומאד נהנה

התאומים כמו שני מגדלורי אור בימי שרב כבימי כפור במשך שנות דור ניצבו השנים מזדקרים לשמיים אומה גאה עיר בתפארתה אהבה העריצה בסכנה לא הבחינה תיירים למליונים ילדים עם בלונים בקרו התרשמו מהעצמה נפעמו רק בני עוולה אויבי הקדמה עם חיוך מרושע חרשו מזימה ואז ביום הנורא ההוא תקוות התנפצו, התנדפו חבוקים הם נפלו את התמימות הם קברו
 

קסנדרה*

New member
תבורך על הצטרפותך......./images/Emo63.gif

אל מעגל בכותבים והיוצרים. לגבי היצירה, טולטלתי אחורה בזכרונות. כםי שכתבת "את התמימות הם קברו..." תרתיי משמע. גם אנשים תמימים נקברו תחת ההריסות וגם התמימות של האנושות נקברה - מאז העולם לא חושב יותר בתמימות. הכתיבה מעט פשוטה אך השפה יפה. קסנדרה
 
תודה קסנדרה../images/Emo39.gif

האמת נורא חששתי מביקורת קטלנית. אגב, שיר חמישי שלי, התחלתי לכתוב לפני שבועיים.
 

Omny

New member
התאומים

שיר מאוד נוגע ללב!!! כדאי לפרסם אות בעוד מקומות.
 

פייקו

New member
אסטרו - בלוג זה גדול ../images/Emo45.gif

אהבתי - מגדלור-סמל הקידמה ואוייבי הקידמה - מאחר ואתה כותב בפורום X אני ממש יכול לחבר אותך לשם בין אור לחושך - בין עכשיו לזמן עבר גדול.. אסטרו - לחעולם אל תפחד מביקורת זה חשש פסיכולוגי ואם אתה עושה דבר מה הוא רק לעצמך ואחר כך לאחרים אם הצלחת או נכשלת זה שלך בלבד וכשמסתכלם על המציאות מביקורת נתן רק ללמוד..
 
תודה לכולכם!../images/Emo51.gif../images/Emo23.gif

אני מאד נרגש מהתגובות. בשבלי מגדלי התאומים היו סמל. סמל של עוצמה, של קידמה, של יוזמה חופשית, של מעוף ודמיון, של דמוקטיה, של עוצמתה של אמריקה ושל עוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע... אני זוכר את הפעם הראשונה בניו יורק, מבקש מחבר שיקח אותי למגדלי התאומים. עמדנו למטה רואים את שני הענקים הללו מנצנצים בשלל אורות, ואני נפעם ונרגש וחברי מנסה לצנן את התלהבותי. פעמיים הייתי על הגג צופה על הנוף המדהים, עם תיירים מכל העולם. זוכר איך תייר ערבי ביקש ממני לצלם אותו עם משפחתו, ואיך חשבתי אז כמה זה נפלא שאין כאן שנאה... אוי כמה תמים שהייתי אז...
 
ל-אסטרולוג../images/Emo22.gif

ברוך בואך מי יתן כי תאור ותאיר
 
למעלה