היי אני גם כאן *ושוב פריצה בסופר

זיוי ..

New member
היי אני גם כאן *ושוב פריצה בסופר

הייי אהלןןן שבוע טוב ושקט שיגיע ויבוא בשלום ובשלווה חג שמח ושקט שיגיע ויבוא עלינו לטובה כן שוב פרצו לסופר השכונתי שלנו ושוב אותו גנב אדיוט בא ממש לפנות ערב שכל הרחוב מלא אנשים נו מה לעשות גם זה קורה אני מייד התקשרתי למשטרה בעלי ובני ירדו והחלו לרדוף אחרי הגנב במקביל המשטרה סגרה את הרחוב והגנב האדיוט נתפס מכונית תופת בירושלים שהתפוצצה ולמזלינו הרב לא נגרם נזק רב טוב זהו ככה התחלנו את השבוע אז בואו נקווה שרק טוב יהייה ושנקום לבוקר ראשון בשבוע מלאי תקווה שהכל יעבור לנו בשלום אז נישמור על עצמינו ועל משפחתינו כל טוב אוהבת את כולכם מאוד ושאף אחד לא יחסר שלכם באהבה זיוי
 

זיוי ..

New member
אלת יקירתי

היי חמודה מה שלומך ? יסגרו ? לא לא יסגרו איך יעשו כסף ? וממש סופר בלי מזל טוב שישנם שכנים טובים כמוני וכאלה שאכפת להם ומודייעם ומשטרה או רודפים אחרי הגנב אבל למרבה המזל הגנב נתפס ומעכשיו נקווה שלא יהיו פריצות יותר חבל דווקא היה משעשע ד``א איך השרשור שהיתחיל במילה מרחק ? מוצלח אני רואה נכון ? שבוע טוב לך ולכולם אוהבת זיוי
 

זיוי ..

New member
שרוני**

היי לך נכון בית משוגעים שלם אבל זהו נראה לי שמהיום יש כבר סוף הגנב ניתפס . שבוע טוב ומוצלח
 

שרוני**

New member
זיוי....

לא רוצה להיות פסימית מידי...אבל לדעתי יבוא חדש :) תראי... תכיני את הנבוט..מקסימום...תזרקי עליו מהמרפסת...חחחחחח שבוע טוב זיוי באמת באמת באמת ביי
 

זיוי ..

New member
ליאור 30

אהלןןןןןןןן כן כולם אוהבים לבוא תמיד אתה מוזמן רק תודיע לי מראש מתי אתה מגיע שאשמור לך מקום ד``א הגנב הזה היה חזיר במיוחד ראה שלא תופסים אותו בפעם הראשונה הימשיך לבוא 4 פעמיים בחודש והיום סוף סוף ניתפס זהו נראה לי שיותר לא יהייו פריצות כי מתקינים סורגים חבל היה משעשע
 
למעלה