היי אני אובדת עצות כבר..מוכרחה לעצה

shani26186

New member
היי אני אובדת עצות כבר..מוכרחה לעצה ../images/Emo4.gif

הכרתי בחור דרך הפייס.....התכתבנו במסנגר ובפייס קרוב לחודשים. הוא צעיר ממני בשלוש שנים (אני 25 הוא 22 וחצי) אבל מאוד בוגר.הוא מירושלים אני ת"א. התכוונו להפגש שבוע הבא.אבל אנחנו עכשיו שבוע לפני הפגישה והבחור לא מדבר הפסיק להתקשר.... וכן הוא חי כי הוא זמין בפייס שלו. האם להיות אני שיוצרת קשר.יוריד לו והוא יעריך אותי פחות? אני חושבת שאו שהוא הכיר מישהי או שפשוט ראה שיש יותר מדיי פערים ביננו של גיל ומרחק... העניין שהוא בחור טוב ואיכותי ממה שהספקתי להכיר, אפילו מעט ביישן ומתחשב...מה יכולה להיות הסיבה?
 

The Lonely Lion

New member
איך אנחנו יכולים לדעת?

אם הוא מעוניין, הוא ייצור קשר. קרה לי מקרה דומה... בחור שידך ביני לבין ידידה. דיברנו בתחילת השבוע על להפגש אתמול. זה קרה ביום שני. ניסיתי לדבר איתה במהלך הימים הבאים אבל היא לא היתה זמינה. אתמול היא שלחה לי מסר בפייסבוק ואז דיברנו קצת. התברר שהיה לה שבוע עמוס. היא לא יודעת אם יש לה זמן לקשר כרגע בכלל. את יכולה לנסות להרים טלפון... זה לא יוריד מערכך. לפחות לא בעיני. אבל אולי זה יהיה סתם נודניקי... לא יוביל לתוצאה טובה... מציע לזרום עם העניין... לא להנעל עליו...
 

shani26186

New member
ואלה נודניקי?

אני טוענת שזה שונה מבחור לבחור. כל מקרה לגופו. אומרים שגברים ציידים והם אוהבים תקשה להשגה, או מעריכים אישה שעומדת על שלה. אני גם מאמינה שרוב הגברים ככה. אבל יש חלק שאולי זה לא יוריד לו מהערכה שלו כלפייך. זהו שאני לא יודעת לאיזה חלק הוא שייך.... ולמה נודניקי זה לא שאני מתקשרת כל רגע ביממה?
 

The Lonely Lion

New member
כי הוא לא מתקשר...

אם נניח וזה נכון שבחורים אוהבים את הצייד, העובדה שאת לא יודעת אם הוא כן או לא גוררת את אי חשיבות הטענה הראשונה. אילו הייתי בנעליו ולא רציתי להיות בקשר עם הבחורה, לא הייתי בקשר איתה.
וההפך, כמובן.
 
יכול להיות שהוא פשוט חושש שתגיעו לפגישה

ומרוב שכבר דיסקסתם וחפרתם על הכל פשוט לא יהיה לכם על מה לדבר ויהיה משעמם? אני אומר - קבעתם פגישה? היא בקרוב? בלי לחץ. תבדקי שהוא חי יום לפני וזוכר שהפגישה מתקיימת וזהו. תגיעו לפגישה ותראי איך הולך.
 

shani26186

New member
לא קשור

מזה דסקסנו וחפרנו..לא היינו מדברים המון זה אלף. אבל גם אם דברנו אדרבה זה מראה שיש כימיה ואין סיבה שהנושאים לשיחה ייפסקו. אתה יודע קשרים הם לא שבועיים אלא קצת יותר לפעמים וזה דיי נורא לחשוב שיש מכסת נושאים...ואם לא משעמם. אין לי עניין לבדוק אם הוא חי .כי אני יודעת שהוא חי. השאלה אם לעשות תצעד וליצור קשר? אני עדיין חושבת על זה.למרות שלדעתי הוא צריך ליצור קשר.כי הוא האחרון שניתק . מניחה שכמו ש LION אמר אני אזרום ואמשיך הלאה אלא אם כן הוא יפתיע...מסופקני
 
מכסת נושאים :-{ לקחת את זה רחוק מאוד...

את צריכה להבין שאני מנסה לנחש מבלי להכיר אותו, אותך או משהו בינכם פרט לכמה מילים שרשמת פה... יכול להיות שאני מנחש לא נכון, אבל זו לא סיבה למשפטים כמו בפסקה הראשונה. ואין שום סיבה לא לעשות "צעד", אבל צריך להשאיר לו את הזמן להראות נכונות גם כן... אם הפגישה עוד 4 ימים אז תתקשרי עוד יומיים ותני לו יומיים לעשות את החלק שלו
 

מפתחSoul

New member
אלפי סיבות. לא רלוונטי.

את יכולה לעשות מהלך קליל ולשאול אם זה עדיין אקטואלי, כן כן - לא לא. אני אעריך אותך יותר, אם הוא יעריך אותך פחות, שיז...ן. להיות עיניינית, ישירה, ברורה, עם ביטחון שיוזמת - זה תמיד טוב. פשוט אם את מקבלת תגובה שלילית, קבלי את זה בכיף ואחלי לו הצלחה.
 
אני דוקא חושב

שלא צריך לשאול אם הקשר אקטואלי, כי סתם מלחיץ. עדיף לנסות ליצור את הקשר, לפתח שיחה, לתת אהבה. אם יתפתח קשר מסוג ידידות, יכול להיות גם כן מאד נחמד ונעים. אם תחושי שנוכחותך מעיקה עליו, הרפי.
 

מפתחSoul

New member
אפשר לשאול בצורה קלילה וחמודה..

כמו, "אז מה... רואים אותך?" זה ממש לא מלחיץ.
 
נכון

כי אם אוהבים אדם, יש לנסות ליצור אתו קשר בדרך עדינה ונעימה, לשוחח אתו ולהציע לו להפגש. אפשר תמיד להיות ידידים.
 
לא חושב

אפשר גם להגיד "אולי כדאי שנפגש". צריך להיות מדויק וזה לא מעיד על העקה או הצקה. המעיק שמבקשים להפגש בלי שנוצר קשר מתאים. לכן עדיף קודם לפתח שיחה וליצור קרבה רגשית, ואז בטבעיות להציע להפגש.
 
שלום

אם הפסיק להתקשר, יתכן שהוא פחות אוהב אותך כעת. משחקי כבוד מיותרים, היי תמיד רצינית ביחסי אנוש. אם את רוצה לחזק את הקשר אתו, נסי להתקשר ולפנות אליו; אך כשתחושי שאת מעיקה, הרפי.
 
למעלה