היי אוריאל...

BABE111

New member
היי אוריאל...

השאלה שלי נשאלה כבר בעבר וחשוב לי לשאול אותה שוב. רייקי...האם חשוב לעשות הגנות לעצמי לפני טיפול במטופל או שמספיק שאני מבקשת את אנרגיית הרייקי להגן עליי? תודה שוב....ושנה טובה!!!
 
הגנות

תשובתי מאז והיא לא השתנתה: מה הועילו חכמים בתקנתם? ממה ההתגוננות ושימוש בהגנות? שמא מפחדים אתם מהמטופל? אל תטפלו במטופל שמפחיד אתכם.... אנו הטוענים למודעות אחרת, מקשיבה, מלטפת, המחברת גוף ונפש יחדיו, המקשיבים לרחשי הנשמה והאינטואיציה מקימים במו ידינו את המחסום בדמות הגנה.... אל פחד, שחררו, התחברו למטופליכם הקשיבו לשדר שלעיתים סמוי מן העין..... ויש המוסיפים הגנות גם למטופל כדי שהמטופל יהיה מוגן מטיפול כך שלאחר הטיפול - יצא ריקם כי ההגנה פעלה היטב..... לא ברור לי.... תהלים פרק פב: "אני אמרתי, אלו-הים אתם, ובני עליון כולכם"..... אתם בני עליון, בני מלך העולם, ממי אפחד? באו לטיפול בשם האלו-הים בשם הרחום והחנון בקשו רפואה שלמה למטופל בקשו "סיעתא דשמיא" (סיוע משמים) בטיפולכם והרי לכם - לא "הגנה" אלא "עוצמה" הקיפו את המטופל ואת עצמכם בעוצמה ולא בהגנות!
 

BABE111

New member
אוריאל....

שוב המון תודה על התשובה. שאלתי נשאלה שוב בכוונה כדיי להיות שלמה עם התחושות שלי. אני אכן מרגישה ומאמינה שאם אני מטפלת באדם אני באה מתוך כוונות טהורות לטפל בו.אני חשה שמספיק שאני מבקשת את אנרגיית הרייקי להגן עליי ולבקש רפואה שלמה למטופל ואני מוגנת. אני אכן חושבת ומסכימה איתך שאנרגיית הרייקי היא אנרגיה טהורה ואין צורך להקיף את עצמי בהגנות כלשהן. תודה שוב!!!!!
 

נועיק

New member
האנרגיה טהורה, האדם לא

אם מרגיש לך שאת זקוקה להגנות על מנת להיות בטוחה שאת מעבירה אנרגיה הכי נקי שאפשר - אז תעשי הגנות. זה לא מזיק! מכיון שהטיפול הוא מאדם לאדם, ואדם לא טהור כמו האנרגיה שהוא מעביר, הרי שההגנות גם הן באות מאדם לאדם, בלי קשר לאנרגיה הטהורה ממילא.
 
למעלה