היי אולי תוכלו לעזור לי

cmontal

New member
היי אולי תוכלו לעזור לי ../images/Emo7.gif

אני משמתמשת חדשה בפורום הזה אבל גם תקועה קצת בענייני הדיאטה. כבר חודשיים שאני מנסה לרדת במשקל ועד עכשיו הצלחתי לרדת 3 ק"ג. אני די גבוהה ומאד שרירית (פריקית של חדר כושר) והסבירו לי שזו הסיבה לירידה האיטית. והפלא ופלא דווקא ביומיים האחרונים הרגשתי לא טוב, כמעט ולא אכלתי כלום (וגם לא התאמנתי) ואתמול במכון ראיתי שעליתי 2 ק"ג!! איך זה יכול להיות מה עוד אני יכולה לעשות כדי לרדת במשקל? אני כבר מתחילה להתייאש. הייתי אצל דיאטנית והיא הציעה לי לאכול מסודר וכדי לזרז את הקצב לעבור לדיאטת לחם קל (10 פרוסות לחם קל ביום) וקצת ממרחים דיאטטיים. זה לא מתאים לי כי אני אוהבת לאכול ונמאס לי כבר להאביס את עצמי בירקות וסלטי ירקות. מה דעתכם יש לכם עצה או משהו שיוכל לעזור לי להפחית ממשקלי.
 
היי cmontal ../images/Emo13.gif

נתחיל עם- אל תתיאשי!
אז קודם כל ננסה להסביר את עניין השני קילו- אמרת שאת מתאמנת הרבה ושאת שרירית, אז יכול להיות ששני הקילו האלה נובעים מבניית שריר. חווווצמזה, שמאי אכליה לא מרזים, אלא לפעמים להפך- הגוף עוצר את כל התהליכים בגלל שאין אוכל, ואז לא רק שלא מרזים, אלא שברגע שאוכלים עולים הרבה יותר! בכל מקרה, אם את לא אוהבת את ההצעה של הדיאטנית- תלכי לדיאטנית אחרת. יש המון דיאטות שונות. שמעתי על עניין דיאטת הלחם, ואני לא חושבת שזה מתאים לכל אחד. זה יכול לעבוד טוב לאנשים שעובדים במשך שעות ארוכות ואין להם זמן להכין ארוחת צהריים ובוקר מסודרות וכו, אבל אם את אוהבת לאכול (כמו כולנו בעצם..
) אז תנסי משהו אחר. אני בטוחה שלדיאטנית יש הרבה הצעות אחרות. אבל בכל מקרה, את מוזמנת מאד להשאר כאן קצת. לשמוע על ההצלחות של ארינה (
), ובכלל לכתוב קצת ולשפוך את הלב.. ברוכה הבאה
והמון
שלך, ס.ש.
 

cmontal

New member
הי סירופ שוקולד

יכול להיות שאתה צודק. אני כבר חודשיים אוכלת בעיקר ירקות, מרקים ומשתדלת שלא להגזים עם הפחמימות. ייתכן מאד שהגוף שלי התרגל למעט אוכל ולכן אני לא מרזה, מה שעוד יותר מבאס אותי, כי עכשיו מה? עכשיו אני אמורה להתחיל לצום כדי להרזות???? הייתי רוצה לדעת איך לך הולך עם הדיאטה. הדיאטה שלי מורכבת מארוחת בוקר של כוס קפה, ארוחת 11 של 2 לחם קל. לצהריים סלט, אחה"צ עוד 2 ל"ק או דנונה וארוחת ערב של פחמימות עם חלבונים. ובלילה מוצר לי פרי או אבטיח. איך את אוכלת?
 
כמה מילות עידוד... ../images/Emo8.gif

לא יודעת כמה זה יכול לעזור לך, הבנתי שאת די מיואשת, אני לא מאשימה אותך- זה בהחלט מעצבן, אבל... רק רציתי לומר ברוכה הבאה לך!!!
אני בטוחה שעם הצטרפותך לפורום המדהים הזה (
) את תרגישי הרבה יותר טוב, כי כאן נותנים תמיכה אחד לשני ומעודדים אחד את השני, ברגעים טובים או פחות טובים... רק רציתי שתדעי שאנחנו כאן בשבילך, מאחלים לך המווווווון בהצלחה!!!
דורשים עידכון!!! :) כולנו
 
יש לי עצה שתוכל לעזור לך

ראשית כל חדר כושר לא כ"כ עוזר בדיאטה.שנית כל,הדיאטנית צדקה שאמרה לך לאכול מסודר,אבל היא לא צדקה בדיאטת הלחם קל.זה בריא ונחוץ לאכול ירקות בזמן הדיאטה,אבל את צודקת שלא צריך כל יום לאכול רק ירקות.אני מציע לך לעבור לדיאטה המסודרת שהציעה לך הדיאטנית בלי דיאטת הלחם.אגב,מה תפריט הדיאטה המסודרת שנתנה לך הדיאטנית?
 
למעלה