אני הייתי בראשלצ! ככה.....
סאבצל עלו ראשונים! דבר מוזר לאאלה! קהל של אפסים! לא הפסיקו לצעוק שלו "הומו" "אפס" ודברים כאלה. אבל מה? כל מילה במילה הם ידעו מהשירים! ואז סאבצל זרקו דיסק בתוך קרטון של דגימות מהדיסק הבא של התאקט. מסתבר שזה של תאקט כי יש בדיסק איזה 11 קטעים אבל לא רק של סאבצל, אלא כל התאקט. בקיצור אחלה דמואים לשירים החדשים, יש למה לצפות. הם עשו את השיר החדש שם איציק שמלי, שהפזמון שלו לקוח משיר של משינה. אעעעעעע בסוף "הפינאלי" סאב עשה את הביט מ I LIKE IT......"מיליטנטי טנטי מלודרמטי גמרתי ובאתי לכאן" עעעעעעעענק ההבית הזה!! קיצור אחלה הופעה של סאבצל, חרא סאונד! בכל ההופעות! על הפנים ממש! אבל בסדר.... היה סביר.