הייתי רוצה תשובה:

CHOFA

New member
הייתי רוצה תשובה:

בס"ד למה לפי דעתכם כשמדברים על כיבוש אז ברור שהוא התחיל מ67??? הרי האו"ם קבע פה 2 מדינות ל2 עמים וכבר ב48 כבשנו ישובים שישבו בהם ערבים. חוץ מזה למה לצאת נגד זכות השיבה(חוץ מהעובדה שזה לא יהיה ממש נח ל"החליף"את תושבי רמת אביב )הרי שבסה"כ אם מסתכלים על זה זה הכי צדק שיש. אחרון ודי-למה את השטחים אנחנו צריכים להחזיר ל"עם פלשתיני" שנזכר להוולד פתאום???איפה הם היו כל הזמן שהמדינות הערביות שלטו פה??? ולמה שלא נחזיר את "שטחי הכיבוש" למצריים\ירדן\סוריה???
 

המוסד

New member
כי ככה הערבים האו"ם אירופה

ואמריקה רוצים, ו"קודם נעשה אחר כך נשמע"
 
תשובות, למרות שלא בכולן אני בטוח:

ב48 היו צריכות לקום פה שתי מדינות בלה בלה בלה אבל אז פרצה מלחמה, ניצחנו במלחמה והוכרזה מדינת ישראל. ואת השטחים מ48 אנחנו לא מחזירים כי זו היא מדינת ישראל. השטחים ב67 הם שטחים שכבשנו, והמטרה של החזרתם היא חתימת הסכם שלום עם שכנותינו (הפלשינאים במקרה זה...), אתה מבין את ההבדל? יש שטחים של מדינת ישראל ששיכים לה ויש שטחים שמדינת ישראל כבשה והיא צריכה להחזיר אותם. OK?
 

המוסד

New member
מה?!

מדינת ישראל הוכרזה לפני הכיבושים לכן גם שדה התעופה בן גוריון הוא שטח כבוש אבל ההבדל בין שדה התעופה לבין אלון מורה הוא שאמריקה האו"ם ואירופה רוצות שנחזיר, ומי אנחנו שלא נגיד אמן?
 
נכון, אבל מדינת ישראל הוכרזה ו...

הייתה אמורה להיות לצידה עוד מדינה... אבל אז שני הצדדים יצאו למלחמה... וניצחנו באותה מלחמה... ואלו הם שטחי מדינת ישראל. 67 זה השטחים שכבשנו ונצטרך להחזיר אותם למען הסכם שלום...
 

המוסד

New member
מה?! 2

ואם היינו גומרים את ירדן אז לא היינו צריכים להחזיר שטחים? זה שכיסחנו מדינה שלמה לא נותן לנו זכויות יתר על שטח כזה או אחר
 

CHOFA

New member
המוסד

בס"ד את התשובות שלך גם אני יכולתי לרשום.... אני רוצה שמישהו שבאמת בשטויות האלו יענה לי...
 

CHOFA

New member
התפלקה לי מילה...

בס"ד היה אמור להיות כתוב שם מישהו שבאמת מאמין בשטויות האלו(נו שהכיבוש התחיל רק מ67 ושיש עם פלשתיני-זה שהוא רק פתאום נזכר בזה זה לא משנה...-וגם מישהו שמאמין בשני הדברים האלו אבל עדיין שולל את זכות השיבה(פרדוקס??))
 

okok4

New member
אם את מראש חושבת ש"זה" שטויות

מדוע את טורחת בכלל לשאול (הרי כל תשובה שתקבלי היא בגדר "שטויות")?
 

CHOFA

New member
לא נכון

בס"ד אני באמת רוצה שפעם אחת ולתמיד יסבירו לי את זה אני אולי לא אשתכנע אבל אני לפחות אבין כמו שהיתה פה הודעה בקשר לאי נסיעה לפולין שלא הסכמתי אתה אבל עכשיו אני מבינה מה הטיעונים נגד. חוץ מזה הכוונה לא היתה באמת לשטויות כי עובדה שיש כמה אנשים מאד חכמים שמאמינים בזה אלא ששטויות זו הדרך שלי להגיד:אין לי כח לפרט!!! ועכשיו אחרי שהבהרנו את זה אולי תשובה???
 

yotam1

New member
שקר!!!!!!!!!!!!!!

שני הצדדים יצאו למלחמה?????????!!!!!!!!!!!!??????????? שקר!!! אנחנו התחננו שיקבלו את תכנית החלוקה, אבל הם לא היו מוכנים לשמוע כלום. מול העיניים שלהם הם ראו רק: או אנחנו או הם(מה שלא השתנה אגב עד היום).
 

tali_le

New member
פרקטיות...

הרעיון בהחזרת שטחים הוא כולו שלא נחזיק בשטח כשטח של מדינת ישראל בזמן שכל מי שיושב עליו הוא ערבי שלא רוצה להיות חקל ממדינת ישראל... במצב הנוכחי רוב השטחים שסופחו לישראל ב- 48 מאוכלסים היות רובם ביהודים או בערבים-ישראלים שרוצים לחיות תחת שלטון ישראלי לעומת זאת כיבושי 67 מאוכלסים היום בערבים שלא מעוניינים לחיות תחת שלטון ישראל או במתנחלים (שגם בהם צריך להתחשב בל הם מיעוט קטן) וזהו.. גם כשמדברים על חזרה לגבולות 67 לא מדובר על המילימטרים אלא על הרעיון הכללי...
 

CHOFA

New member
עד כמה שאני הבנתי

בס"ד הרעיון האמיתי של החזרת שטחים "כבושים" הוא צדק לעם שישב שם קודם ומה אם תושבי אום אל פאחם לא ירצו לחיות תחת ריבונות ישראלית גם אותם נחזיר?? ומה על ערים מעורבות כמו חיפה ועכו??? אם אין לכם תשובה אולי פשוט תודו שאין לכם וחאלאס עם הטיעונים ה"חכמים " האלו???
 
למעלה