רחמנא לבא בעי, לא הצגות.
בעזי"ת משהו מדיף נורא מסריח מכל השרשור הזה. כאילו שבצד השני של הקו יש יב"שים שבאו לעשות חגיגה, או ובעיקר אפיקוטרולס שבא לבלבל את המח. ובכל זאת נתייחס לעיקר הדברים למען כל קוראי הצללים, ובכלל בשביל כולם. אלישיר גם הוא אחד שהיה יוצא בשאלה (יב"ש). וכבר מילדות הוא הכיר את הצד המסריח של העולם השומר מצוות. ובוודאי שלאחר מכן, כשנאגדו להם בחבורה אחת השאבבניקים והיב"שים של ירושלים, אלה הותיקים יותר -אלה שלפני עשר חמש עשרה שנה. תהיו בטוחים שכשהוא הלך לחפש אחרי בוראו, כשהלך לישיבה של חוזרים בתשובה במא"ש, הוא ידע בדיוק לאיפה הוא הולך. בדיוק לאיפה. וכי לחינם אמרתי פעם כאן בפורום שדתן ואבירם וכו' ירדו לשאול תחתיות עם השטריימל והפאות? איסורי ה"לא" בעשרת הדברות לא נתנו לגויים, הם נתנו ליהודים ומתוך כך ברור לנו שיש כאלו שמאתרע מזלם ונשטתת דעתם לפשוע ולהרבות בעוונם. וכבר אמרתי פעם: בורא עולם מעדיף לגלגל יהודי מכל המדרגות, כדי שיחזור שיאמר "אמן יהא שמיא" וכו', שיאמר את זה בכל ליבו אל בוראו, ולא שיצעק את זה במנגינה ובמקהלה כי לפני הרבה שנים כך המלמד הסביר לעשות... רחמנא לבא בעי, לא הצגות. די למבין.
בעזי"ת משהו מדיף נורא מסריח מכל השרשור הזה. כאילו שבצד השני של הקו יש יב"שים שבאו לעשות חגיגה, או ובעיקר אפיקוטרולס שבא לבלבל את המח. ובכל זאת נתייחס לעיקר הדברים למען כל קוראי הצללים, ובכלל בשביל כולם. אלישיר גם הוא אחד שהיה יוצא בשאלה (יב"ש). וכבר מילדות הוא הכיר את הצד המסריח של העולם השומר מצוות. ובוודאי שלאחר מכן, כשנאגדו להם בחבורה אחת השאבבניקים והיב"שים של ירושלים, אלה הותיקים יותר -אלה שלפני עשר חמש עשרה שנה. תהיו בטוחים שכשהוא הלך לחפש אחרי בוראו, כשהלך לישיבה של חוזרים בתשובה במא"ש, הוא ידע בדיוק לאיפה הוא הולך. בדיוק לאיפה. וכי לחינם אמרתי פעם כאן בפורום שדתן ואבירם וכו' ירדו לשאול תחתיות עם השטריימל והפאות? איסורי ה"לא" בעשרת הדברות לא נתנו לגויים, הם נתנו ליהודים ומתוך כך ברור לנו שיש כאלו שמאתרע מזלם ונשטתת דעתם לפשוע ולהרבות בעוונם. וכבר אמרתי פעם: בורא עולם מעדיף לגלגל יהודי מכל המדרגות, כדי שיחזור שיאמר "אמן יהא שמיא" וכו', שיאמר את זה בכל ליבו אל בוראו, ולא שיצעק את זה במנגינה ובמקהלה כי לפני הרבה שנים כך המלמד הסביר לעשות... רחמנא לבא בעי, לא הצגות. די למבין.