הייתי חייב לפרסם ת'מאמר הזה פה..

יש דימיון

אבל זה דמיון כמו שבערך יש דימיון בין כדורגל למלחמה או בין פרה לכלב. זה לא דמיון שמשהו אחד חופף לשני. ממש לא. וזה היה הדבר הכי מיותר שקראתי
 

M T A

New member
תתפלא

אבל הדימיון בין כדורגל למלחמה הוא עצום. ולצורך האנלוגיה המטופשת: הכדורגל אמור ליהיות ספורט אבל הוא סוג של מלחמה על הדשא וביציעים והמזרחית אמורה ליהיות שורשית אבל היא פופית לגמרי. לא משנה מה הכל זה תרבות הרייטינג!
 

Silly A

New member
"מאמר" מטופש לחלוטין...

הדיון שנקודת ההתחלה שלו היא הטקסט המגוחך הזה מטופש לא פחות.
 

MetalSinagouge

New member
אני חושב ש...

יש אולי מקום מאוד קטן להשוואה אבל בעיקרון, תרבות ההיפ הופ ובכלל כל התרבות השחורה ההיא, שהתפתחה מאז שהלבנים הפכו את אנשי יבשת אפריקה לאפרו-אמריקאים היא הרבה יותר עשירה, מגוונת, ידידותית (לדעתי). אני לא מדבר רק על ראפ אלא על כל שאר הסגנונות כמו ג'אז, בלוז, גוספל. ואני די בטוח שהיום כמו אז, יש המון 'לבנים' שנהנים מאותם סגנונות והם בעצם די 'כהים' בנשמה, יש להם את הסווינג הזה, שהם פיתחו אותו כמו שהאפריקאים נולדו איתו. הכל די תלוי במקום ובזמן, הכל משתנה, אנשים משתנים. למשל NWAוRUN DMC היו להקות מאוד פופולריות בקרב ילדים לבנים צעירים "ילדי קאנטרי-קלאב", ומי שיער שמהומות כמו שהיו בתחילת ה90 בלוס אנג'לס יתרחשו?...
 
יש דמיון... דווקא מאמר מעניין..

ההבדל העיקרי, לדעתי, זה שהכאב בארץ פחות עמוק בארץ זה התחיל בגלל טענות שהייתה אפליה, ששמו את עדות המזרח במעברות בארה"ב השחורים היו עבדים של הלבנים! עבדים שזה משהו שהרבה יותר קשה לסלוח זה דבר שגורם להרבה יותר מתיחות לאורך השנים..
 

little shorty

New member
אצלנו... זה לא ככה.

כי אצלנו הערסים הם לא העניין, זה השחורים, בדיוק כמו בארה"ב. גם אותם {אתיופים} זורקים כאן בשכונות העוני וכאן הם מתפתחים ומפתחים, אמנם יחד עם לבנים וכמה סוגים של אנשים, קבוצות קטנות כאלה של רוסים, ערבים וכאלה... אבל תמיד תהיה כאן הזגענות הזאת. גם לכאן לא מתקרבים שוטרים למרות שיודעים טוב מאוד מה הולך כאן ולא פעם ולא פעמיים אנחנו מדמים את זה לגטו, כי מכאן כמעט אף אחד כבר לא יוצא. תבואו לביקור בשכונת העוני שלנו, סוג של הארלם. סוג.
 

TakTik

New member
משפט צפוי מתימני...

 

skretch

New member
רוצה משפט צפוי מתימני?

אבל תימני עתיק זקן מהשכונות: "ווהוו, מה זה המג'נון הזה?"
 

skretch

New member
או יותר תימני עתיק

משוג'וע במקום meshuga תקרא את זה meshujo
 

kapoya

New member
גזענות בפורום - והמנהלים שותקים

נפלא, פשוט נפלא. (אה בעצם, זה לא קפויה או סייקו רשמו, אז מותר).
 

Psycho BuZZ

New member
באמת לא מבין למה זה עדיין לא נמחק

עד שכולם לא יגידו שזה גזעני המנהלים לא יבינו בעצמם?
 

PeterYT

New member
זה לא גזענותת

וזה לא אני רשמתי רק אני פרסמתי..תרגעוווווווווווווווווווווווווו!!!! זה לא גזענות!! זה רק דוגמא לאלה שאומרים שכל הראפרים המזרחיים בארץ סתם משחקים אותה ניגרים כמו באמריקה...סתם מאמר. כמה צומת לב יא ווארדי!
 

kapoya

New member
למה אתה מגיב ככה?

אף אחד לא אמר שאתה הגזען, ואנחנו יודעים שזה לא מאמר שלך. עדיין, מאמר גזעני ותגובות גזעניות יותר לצערי.
 

Red Hand

New member
א. "נכתב ע"י YT" - לא אתה כתבת?

ב. באמת יש אימרות גזעניות, אבל אני לא חושב שהודעה כזאת צריכה להימחק, כי היא לא בוטה, כמו למשל "עדה X - חרא!". המאמר פשוט מאוד - טפשי, וקיבל את התגובות המתאימות (דוויק, פאנקי ג'ירף, תאני, אולטרה-סוניק...)
 

PeterYT

New member
נכתב ע"י YT

התכוונתי שפירסמתי את זה.. אין לי מושג מי כתב את זה.. ראיתי את זה פעם באיזה פורום והורדתי את הקובץ למחשב.. אז הייתי חייב לשים אותו פה לראות ת'דעות שלכם.. אני יגיד לכם את דעתי על המאמר הזה.. לדעתי יש דמיון כלשהו אבל אפחד לא התכוון לזה בכלל..יש דעות גזעניות אבל זה די מפגר בכלל להתייחס לזה.. ועדיין יש הבדל משמעותי בין עדות המזרח לאפרו אמריקאים של אמריקה.. בעצם כתבו פה הכל..
 
למעלה