הייתי היום ב"הקוסם"

shnu00zel

New member
הייתי היום ב"הקוסם"

אז איך היה... אני לא הולך לכתוב ביקורת מפורטת ורשמית. לא יהיה הוגן לכתוב ביקורת על ההצגה השניה רצופת הפאשלות והתקלות שהיתה היום בבוקר... אני אגיד בנקודות כי אין לי כוח לחשוב על ניסוח וכדומה... אני מותש * מי שמצפה לשמוע את השיר "חגיגת סוף הקיץ" יתאכזב לדעת שהוא הורד מהמחזמר. השיר שפותח את המחזמר הוא "האם אני חולמת" שנכתב ל"קוסם2000". כמו כן קוצר שיר המשפט של דורותי והמכשמשות לפזמון בלבד. גם השיר "כמה טוב בבית" קוצץ מהמחזמר, ובקומו מקבל הקהל (משום מה..) גירסה פופית של "האם אני חולמת" בביצוע רוני ורקדני המחזמר. אך אל דאגה, נאמר לי כי שיר המשפט במלואו וכן "כמה טוב בבית" נמצאים בדיסק (שעוד לא נמכר הבוקר... אך הבנתי שכבר בהצגת ערב הוא ימכר) התפאורה מקסימה.. היא מבוססת על התפאורה של המקורי עם תוספות ושינויים קלים (כמו ההיכל של הקוסם וכו') היא מורכבת גם ממסכים וקירות שנכנסים מהצדדים שהיום בהצגה היו מאודדד בעייתיים. המכשמשות... חוץ ממיכל גבריאלוב המצויינת, היו על הפנים! את שרי אלפי ניסן עשו מכשמשא סתומה מכיוון שהיא מזוהה עם זה מ"האלופה"... וליאת אקטע גרועהההה ברעות מטורפות. כל הקסם המיוחד שאמור להיות למכשמשות הולך לאיבוד. גם השיר המצויין "מכשפה קטנה" נהרס בטיפה בביצוע הבימתי שלו. העיבודים מצוייייייייינים. מי שלא התלהב מהעיבוד של "סם הקוסם" בכל זאת יאהב את הביצוע הבימתי היפיפה שלו. השיר של איש הקש הפך לשיר של כל הדחלילים יחד, ולשלום אסייג יש פה ושם סולו. רעיון מצויין לטעמי.. גם הוסיף נפח לשיר וגם לא נהרס על ידי קולו של אסייג. מממ.. מה עוד? לא זוכר... קשה לי לחשוב ולהתרכז... האולם נוראיייייייי ממש! אולם רע להציג בו מחזמר... קשה ליצור שם אינטימיות עם הבמה.. היא הולכת לאיבוד בקהל. ובכלל, בקהל עצמו יש אווירה של הצגה בקניון... כל אחד קם ומתהלך ומדבר בחופשיות כאילו מוסקו אלקלעי לא עומד מולו ועושה 'סם' מצויין. או קיי.. התפללתי, קיוותי, התחננתי בליבי אך שום דבר לא עזר. רוני סופרסטאר החזירה אותי למסיבת הסיום שלי בגן חובה. המשחק שלה נוראיייייייייייי. היא מלוקקת, היא מדקלמת, היא ממש כמו רובוט מחוייך שמקריא משפטים. נורא נורא נורא. כמו כן, ליאור שמש בתפקיד האריה, על הפנים! משחק גרוע וחסר דיקציה בטירוף. שלום אסייג דווקא מצויין בתפקיד הדחליל וגיא אריאלי.. הוא גיא אראילי.. אישית אני לא מת עליו. אבי יפה חביב בתפקיד טוטו, אך לצערי יש לי "ידע קודם" על הדמות הזו, וידעתי שהוא לא מביא את טוטו לרמה שהוא אמור להגיע. איתי שגב עשה טוטו נתחכם, מתנשא ומצחיק. אבי יפה.. הוא סתמי קצת.. אני אנסה ללכת שוב.. כדי לראות את זה כמו שצריך... בתכלס, אני דווקא יצאתי מבסוט.. העיבודים החדשים לשירים עשו את העבודה והתוספות המיוחדות בתפאורה היו יפות... מחכה לקנות את הDVD+הדיסק.
 

shnu00zel

New member
סרטון נחמד...

משום מה התכונת עריכה שלי ביטלה את הסאונד... וחתכה את החצי התחתון של הצילום ככה שזה נראה כאילו צילמתי רק את הלמעלה של התפאורה... אבל זה בכל זאת משהו חחח אני אנסה לעלות אחר כך שוב.. עם סאונד וצילום נורמלי:) http://www.youtube.com/watch?v=4Ogw58T627I
 

k R I P s

New member
הו. די מטריד.

מה זה הגשר הזה? בכל מקרה, צפוי שרוני תשחק על הפנים. ומההתחלה אמרתי שהאריה הזה לא נראה לי. זה מה שקורה שמנסים להביא אנשים ע"י מציאת סלבריטאים מסוג א' עם כישרון מסוג ז'. אבל לא נורא, אני לא באמת יכול לשפוט עד שלא אראה בעצמי. והאולם לפי התמונות, באמת נוראי. הוא ממש נמוך ורואים את כל התאורה. זה נראה לי מוריד לגמרי את האשליה.
 

shnu00zel

New member
הגשר...

הגשר מתקשר לתמונה שבה המכשמשות יורדות לאכול את עוגות התות... כי לפי העלילה זה באיזה נקיק נחל או משהו כזה... אז הגשר כאילו עובר מעל הנחל... ושם מתרחש מבצע קשקש חח על הדרך, ניצלו את הגשר גם לשיר "כמה טוב לאהוב" (שבתמונה) :)
 
ממממ

נשמע מאכזב. האמת שמההתחלה לא הבנתי מה העניין לעשות את זה בהאנגר ולא באולם אמיתי.
 

shnu00zel

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

 

Double U

New member
אני בכלל לא מת על המחזמר

וראיתי רק את הקליפ!!! נראה לי עיוות גמור של הספר המקורי. הבנתי שגם בסרט יש מספר טעויות אבל דברים שנעשים במחזמר כמו הרומן של דורותי עם איש הפח (WTF?!), שלוש מכשפות (במקום אחת) ורוני!, מעצבנים אותי. חבל.
 

k R I P s

New member
יש הרבה יותר מכשפות מ1...

יש את המזרח ויש עוד כמה מכשפות שפוגשים בהמשך הספרים. אבל כן, הם שינו את העלילה קצת. מחזמר של ילדים, אין מה לעשות. אי אפשר להעביר ספר לבמה... זה יהיה משעמם ומגוחך.
 
חחחחחח.... זה מה שקורה כששמים את

רוני
בנעליים של ג'ודי גארלנד.... והמבין יבין...
 
לגבי רוני..

דוקא מהבחינת הצורה החיצונית מתאים לה לגלם את דורותי (כן, למרות הבלונד)..אבל ממה ששמעתי כאן היא די הורסת את הדמות על הבמה, מבחינת המשחק..אז אולי חבל שחלק מהשחקנים נבחרו רק לפי שיקולים של יחסי ציבור :(
 
למעלה