הייתי היום בחנות חיות מחמד

הייתי היום בחנות חיות מחמד

נראה לי אייטס חייב צילום. יש לי מצלמה דיטלית לא ריפלקס 1.3 מגה פיקסל
 

blueeye

New member
טיפ קטן..

אני מניח שהעדשה של המצלמה שלך קטנה.. וע"י התקרבות לכלוב/גדר במקרים אחרים יש אפשרות לצלם ללא הגדר הקדמית ! צילמתי בהמון פארקים בחו"ל עם עדשה של 58 מ"מ פשוט ע"י התקרבות והצמדת המצלמה לגדר ואז לפחות את הגדר הקדמית שמסתירה את האובייקט לא רואים בצילום תנסה פעם הבאה...
 
זה דג שמן

נראה לי מהשמנים שלא עושים כלום רק יושבים מול הטלוויזיה עם בירה ופיצוחים
 

ארזS

New member
זה רק מוכיח

שגם עם מצלמה פשוטה אפשר להוציא תוצאות לא רעות, אך זה כמובן תלוי מה מצלמים ומה רוצים לעשות עם התמונות.
 
kodak

dx3215 1.3 mega pixel 8 מגה זיכרון פנימי, מספיק לי בנתיים. אני מצלם ברזולוציה 640*480 ויש אולי 40 או 50 תמונות בזכרון יש אפשרות לצילום גם ב 800*600 יש זום אופטי כפול 2 ודיגיטלי כפול 2, עוד לא הבנתי איך להשתמש בדיגטלי יש יציאת USB למחשב ויציאת וידאו לטלוויזיה אפשרויות הפלאש: אוטומטי FILL פלאש RED EYE וביטול פלאש.
 

ron8

New member
כדאי שתצלם 800*600

זוהי לא מצלמה עתירת פיקסלים ולכן כל פיקסל חשוב לו היית מצלם ברזולוציה הגבוהה זה היה יותר מוצלח ונדמה לי שעדיין היו נכנסות לא מעט תמונות ב 8 מגה ?
 
למעלה