הייתי גיבורה

האחת yaf73

New member
הייתי גיבורה

הלכתי היום לבדיקת דם הורמונלית. הייתי גיבורה ולא בכיתי
בעלי בטח יביא לי סuכריה על מקל
(מעניין למה הוא מצפה אחרי בדיקת הזרע
) קיבלתי עכשיו הודעה ממאוחדת שיש תוצאות - אבל אני לא מצליחה להכנס לאתר (!?!!) - אוף ! רגע... נראה שזה מצליח (קבלתי את הסיסמא...) אם אני אצרף את התשובות - יש פה מומחיות שתוכלנה לומר לי אם זה בסדר
אני יודעת שיש איזו בדיקה שנסעה לרחובות או ירושלים אז היא לא תופיע... אבל בכל זאת...
 

blessed

New member
כל הכבוד על הגבורה!! ../images/Emo41.gif

לצערי לא יכולה לעזור לך עם התוצאות- לא מבינה בזה כלום.
 

coucout

New member
הי כל הכבוד ../images/Emo45.gif

אני מאמינה שאם תפרסמי את התוצאות הבנות יענו לך אבל יש לך בנוסף אפשרות לעיין בקישורים פה באתר תחת הכותרת בדיקות מופיעים כל הבדיקות עם הערכים התקינים שלהם מאוד מפורט ולי זה מאוד עזר אז תעייני בזה. בכל אופן שיהיה לך בהצלחה.
 

coucout

New member
גם לי אין שום דבר

אולי אפשר הריון בלי שום סימן רק שיבוא בהפתעה..... אני עומדת על כך לא לעשות בדיקה עד לפחות יום איחור .יהיה מה שיהיה אפילו אם לא ישארו לי ציפורניים ושערות על הראש. אני רק מקווה לא לעצבן את הבעלול שממשיך להגיד שבגלל שכואב הציצי אז אני יקבל.
אני אמרתי לו שעד שאין ירידה בחום אני אופטימית...
 

coucout

New member
אןפס זה היה אמור להיות משורשר

להודעה של star למטה...
 

gutit5

New member
אני לא כ"כ מבינה בזה אבל...

אני במקומך הייתי פונה לפורום פוריות בוולפסון (אני מקווה שזה בסדר לשלוח לפורומים אחרים)- הנה הלינק- http://www.starmed.co.il/Wolfson/Forum/?ForumID=52 שם עונה רופא/ה יחסית מהר. מחזיקה אצבעות שהתוצאות תקינות.
 

gutit5

New member
תודה על ההתעניינות ...../images/Emo57.gif

הרופא מתחיל לקבל רק היום (חזר מחו"ל) ואז אני אנסה (וכמובן אצליח) להכנס אליו מתישהו לאולטרסאונד ראשון אם ירצה ואם לא....בערב. הסופ"ש היה נורא- בחילות והקאות בלי סוף ופחדים וחששות וסרטים שנכנסתי אליהם- שמי יודע מה יהיה...ואולי לא יראו דופק ואולי ההריון לא תקין... בקיצור- אני מתה מהפחד (וגם מההקאות). בחמישי סיפרתי לאמא שלי (למרות שבאמת רציתי שתדע רק אחרי שהכל יהיה בסדר ונראה שיש שק הריון ודופק) אבל היא הייתה היסטרית שראתה אותי מקיאה באמצע הרחוב אחרי שעצרתי בפיתאומיות את הרכב.... אז סיפרתי. וכמובן שהיא בכתה והתלהבה והבטיחה שהכל יהיה בסדר...וגם שלא תספר לאף אחד (מקווה שהצליחה לעמוד בזה- כי אני בקושי הצלחתי)... וזהו בגדול. אבל אני באמת משתדלת שלא לרחם על עצמי יותר מדי (גם אם זה כבר בלתי נסבל) ומזכירה לעצמי שאת זה בדיוק רציתי ונשבעתי שכשסוף סוף אכנס להריון אז לא אקטר!! משתדלת לעמוד בזה- לא כ"כ מצליחה אבל...יהיה בסדר. מקווה שיהיו לי בשורות טובות מחר... תחזיקו לי אצבעות..
 

chapling

New member
כל הכבוד ! את ממש גיבורה!

אני רוצה כבר לקבל את המחזור (אני ביום ה- 3 של הכדורים....) ולעשות כבר את הבדיקה ולראות מה קורה.... לגבי משמעות הבדיקה מצאתי פירוט של ילדוש מספטמבר- (אני פשוט לא יודעת איך לקשר להודעה ) פרופיל הורמונלי מטרתו לבדוק מכלול הורמונים בגוף אשר יש להם השפעה על הפוריות. בינהם: פרולקטין (הורמון החלב)- רמה גבוהה של פרולקטין (כמו אצל מניקות ) יכולה להקשות ואף למנוע כניסה להריון הורמוני בלוטת המגן - רמה נמוכה או גבוהה של הורמוני בלוטת המגן יכולים לגרום לאי פוריות אסטרוגן, טוסטסטרון- הורמונים נשיים וגבריים אשר האיזון בינהם מצביע על תפקוד השחלות ואפשרות לבעיה הורמונלית . למשל כאשר רמות הטוסטסטרון גבוהות תהיה בעיה בכניסה להריון LH, FSH -הורמונים המופרשים מבלוטת יותרת המוח ואחראים לתפקוד ההורמונלי של השחלה (באשה )והאשך (בגבר) רמתם והאזון בינהם מצביעים על התפקוד השחלתי ואפשרות לבעיות הורמונליות ושחלתיות. פרוגסטרון - ההורמון המופרש מהשחלה (להסבר יותר מופרט תסתכלי בהסבר על חום השחר מהיום) ומצביע האם הביוץ התרחש או לא. יכול להיות שיש עוד הורמונים שנבדקים ואני לא זוכרת כרגע. בכל אופן זה בגדול מטרתו של הפרופיל ההורמונלי. (זו בדיקת דם פשוטה ) שיהיה בהצלחה. דרך אגב לבדיקת פרולקטין צריך להיות ערים 3 שעות לפחות לפני הבדיקה אחרת תהיה תוצאה גבוהה אבל לא נכונה.
 

האחת yaf73

New member
תודה בנות!

רק עכשיו יש לי זמן להתפנות מהעבודה ולהציץ בתגובות... (כדאי שאני אלך הביתה... בעלי מתקשר כל 5 דקות לדעת אם אני באה... אבל הייתי חייבת להציץ ולענות !) אז ככה: תודה לכל העצות והחיזוקים. שלחתי את הבדיקה לאתר שהמלצתן לי- ממש מצויין ראיתי עכשיו שקיבלתי תשובה ( בYnet התשובות קצרות, חסרות כל רגישות ומגיעות מאוחר). הבעיה שלא כתבתי בת כמה אני... אז בטח מחר אני אקבל תשובה. יש לי הרגשה שהכל בסיידר ונצטרך לעבור לשלבים יותר מתקדמים. מתה שיתקנו אותנו כבר...
ועכשיו אני באמת הולכת.
 

האחת yaf73

New member
לפעמים יש גם ימים טובים ../images/Emo13.gif

אז דווקא הסתדר לנו עם הזרע... בעלולי הלך לרופאה שהיתה מאוד פסימית ביום ראשון לגבי הפניה למרפאה פרטית.... אבל מסתבר שבלה האחות היתה לגמרי לבד ובעלי יכול היה מייד לגשת ולבצע את הבדיקה ! לחשוב על זה שהיינו אמורים לחכות עד ל-23.11 (?!) הייתי בטוחה שזה יהיה לו טראומטי - אבל הוא היה ממש גיבור ( משפחה שכזאת אנחנו...
).אני התרגשתי יותר ממנו.... אז עכשיו נשאר רק לעשות אולטראסאונד - ואם הכל יצא פסיידר אני אדרוש צילום רחם. אני די מצטערת שלא בקשתי מייד. כבר שמעתי על מישהי בדקו, אפילו נתנו כדורים (!) ורק אח"כ הסתבר שהחצוצרות שלה סתומות (!!!) נו שויין, לא בוכים על חלב שנשפך. רק חבל שלכל דבר צריך לחכוווווווווווווווווות ... אוף.
 
למעלה