הייתי בסדנה לפיסול בRFM

or 18

New member
הייתי בסדנה לפיסול בRFM

ומכיוון שיום העצמאות קרב, זה התוצר מהסדנה של רות אוליבר המקסימה. שהצליחה להפתעת משפחתי להוציא את הדבר הזה מידי
 

net the jet

New member
מקסים...אבל למה עין אחת חומה ואחת

שחורה ?
 

or 18

New member
העין השניה גם שחורה פשוט העין שקועה

ולא רואים את הבפנוכו שלו.
 
למעלה