הייתי בהפגנה

טוביילה

New member
זה מה ששבר אותך???

ושמגרשים אנשים מבתהים זה לא שובר אותך? ושהורסים בתי כנסת זה לא שובר אותך? ושמכריחים חיילים מסכנים להלחם באחיהם זה לא שובר אותך? הוצאת מתים מקבריהם לא שובר אותך? הוספת מאות משפחות למעגל האבטלה לא שובר אותך? מעצרים מנהליים כמו באיראן וסוריה לא שובר אותך? לשמוע כל היום את מטיפי השמאל בתקשורת לא שובר אותך? רק כמה מילים שנאמרים בכאב לב ע"י אנשים אמיתים "והאמת" "שוברת" אותך
 

Mesarim

Member
אותך זה שובר ?

ספר זאת ל 2.5 מיליון פלשתינאים, שעוד 20 שנה יהיו 20 מיליון הם יאהבו לשמוע אותך תאמין לי, מר "מוסר יהודי" צבוע
 
יאללה שמלאנים עופו מהמדינה

יש כאן ,דתיים,מתיישבים,חרדים,מזרחיים,ימניים,אז מצאו לכם מקום אחר,אני בעד
 

Mesarim

Member
המדינה של אבא שלך ?

תעוף אתה מהמדינה ילדון מחוצ'קן
 

סוהי

New member
יפה,מסרים-מאמר מגעיל ודוחה כתבת....

"אצלם" אין הפגנה,יש עצרת....טוב שהקפדת לעשות את ההפרדה "בינינו" ל"בינם"....שמעתי שאצלכם זה מתנהל לגמר אחרת.קודם כל,אצלכם זו אשכרה הפגנה.במקום שמן סויה שופכים על הראש ג'ל. כשמוזכרים יריבים פוליטיים מקפידים לשמור על כללי הנימוס,ורק אם אין ברירה,מעירים להם על דרכם השגויה. אכן,למקרא דבריך באמת הרגשתי שאתה ממדינה אחרת.... באמת הגיע הזמן שתארוז.
 

Mesarim

Member
סוהי ...

זה היה דיווח יבשושי על ההפגנה. זה באמת "אצלם", ואין לי מושג מדוע אין אצלם "הפגנה", אלא "עצרת" ומי שהיה שם, והוא לא ימני, באמת הרגיש שהוא במדינה אחרת. ההרגשה היא סובייקטיבית. לא קיללתי, לא כתבתי דברי בלע. רק עובדות ותחושותי. לראות מישהו צורח כמו מטורף אל מול 250000 איש, ושופך על עצמו שמן סויה מתוך בקבוק, לא מהווה חוויה קונבנציונאלית, לפחות לא עבורי. ולהזכירך, זאת גם המדינה שלי, קצת ...
 

יונקון

New member
לך תצטרף אל החברים שלך בבילעין

שם תוכל לחוות כמה הפגנות שתרצה, ובזריקת אבנים על חיילי צה"ל תסופק. ככה גם תוכל להתפאר שאתה בנית את המדינה שלך, המדינה הפלסטינית.
 

סוהי

New member
אכן,התנסחת בנימוס ובאופן תרבותי../images/Emo13.gif

אבל לקחת ציבור שלם של רבבות אנשים,המיצג מאות אלפים ואולי מיליונם האוחזם בהשקפת עולם דומה,והיטחת בהם בהכללה גסה דברי לעג וזילזול מתוך התנשאות חסרת כיסוי לחלוטין. נכון,מישהו צורח כמטורף ושופך על עצמו שמן סויה,או אפילו שמן תירס - זה עלוב ומגוחך - אבל זה בני אלבז!!!,אתה ואני וכולנו יודעים שהאיש לא נימנה בדיוק על הוגי הדעות של התנועה הציונית-לאומי-דתית של העם היהודי!!!,אבל אתה מתוך מגמתיות ברורה משתמש בו להכתמת כלל הציבור,וזה לא הוגן ולא ראוי. אתה נוקט בלשון "אנחנו" ו"הם",וזו כמובן זכותך.אבל מה שקורה הוא - שאתה מוציא את עצמך מהכלל,ולא היתר...
 

אריאל5

New member
מעניין שאמרת שהקיבוצים לא הוזכרו

בוודאי שהם הוזכרו על-ידי אותו קשיש שעדיין מאמין בחלוציות. הקיבוצים לאחרונה פשטו את הרגל וטוב שיש את הזקנים שיראו את ההתדרדרות הזאת. דרך אגב מסרים בדרך לשם צעדנו כרבע שעה וראינו איך תושבי תל אביב גם אם לא כולם מסכימים מכבדים אותנו (עם הזקן של שלושת השבועות) היה נהג אחד עם סרטים כחולים שניסה לדרוס מפגינים האם זה היית אתה?
 

yamee

New member
והיה כאן מישהו שטען שלא יצא

שום דבר טוב מהמחאה. מסרים, שיהיה לך בהצלחה בארץ החדשה שלך, ועצה שלי אל תסתכל אחורה. תמשיך קדימה לעבר החיים החדשים שלך כי זה רק יעשה לך טוב.
 

thearik

New member
כמה דברים-

מסרים,היית שם עם עוד בחור,לבשת מכנסים (כחולות?) עם פסים,וסרט כחול לבן תלוי על היד,עם משקפיים? כי אם כן אז ראיתי אותך..(אבל סביר להניח שלא).. ממש לא,היו הרבה חילונים,אפילו נאם נציג הציונות החילונית(או מה שלא יהיה,משהו כזה..). באמת מה עכשיו נדבקת לבני אלבז?? הוא באמת לא מייצג את רוב הציבור שהיה שם..אני לא מבין באמת מה הביאו אותו..
 

אריאל5

New member
בני אלבז הוא משוגע ולא מייצג אבל

לדעתי הביאו אותו כי חשבו שיהיו שם הרבה ש"סניקים דבר שהיתברר כלא נכון. אמרו המארגנים שצריך נציגות לכיפות סרוגות,לחילוניים,לחב"ד ולש"ס לענין ש"ס הם טעו הם אף פעם לא שתפו פעולה עם הימין עכשיו הם נגד כי הם לא בממשלה.
 
למעלה