הייתי בהופעה במנצ´סטר :)

OPERATi0N_iVY

New member
חח...

מה שמיוחד בTRAGIC KINGDOM זה שגם פריקים וגם פופיסטים שומעים את זה...
 

o0 Metallica 0o

New member
איזה כיף לך !

הייתי מת להיות שם, זה נשמע מה זה כיף ! הייתי עולה לבמה ומנגן ! זאת הייתה חוויה של פעם בחיים ! והנגנים שעלו היו ברמה ? ובן כמה אתה ? נסעת לבד ?
 
טסתי עם חברה שלי, אני בן 16

כל הטיסה התחילה מרצון שלי ושל חברה שלי לטוס לפסטיבל רוק שנה שעברה, אבל בסוף ההורים עשו בעיות והחלטנו שלא משנה מה - השנה אנחנו טסים. שילבנו את הפסטיבל בטיול של 17 יום ש14 ממנו הועברו בלונדון המקסימה. בהחלט חוויה של פעם בחיים. הנגנים שהיו לא היו ברמה מזהירה, אבל גם לא הורגש הבדל גדול כזה - אתה שוכח שמדובר באקורדים של פשוטים, ומה שחשוב זה השירה והסולן עדיין שר מה גם שהמתופף עמד ליד המתנדב מהקהל שתופף ועזר לו וכנ"ל לגבי הגיטריסט. מה גם - שהגיטריסט, בסוף קיבל את הגיטרה, כי הסולן אמר שהוא לא יודע לנגן ושהוא צריך להתאמן, אז זה בהחלט היה שווה לאללה :)
 
כן!

מה שאתה שומע, לא סתם מישהו מהקהל - מי שהוא בחר לעלות לבמה לנגן במקומו, קיבל את הגיטרה. הוא אמר לו: "and keep the guitar ´cause you need to practice, you really sucks" בכלל, כול ההופעה הוא היה באגו טריפ היסטרי
 

HandsomeDevil

New member
נראה לך....

שהוא היה נותן את ה-גיטרה המפורסמת והנחשקת שלו לאיזה מעריץ?!
 
היו בהופעה 30,000 איש

ובניגוד להופעה של דיוויד בואי וסווייד שהייתה יום לפני זה, לא היה לי הכי חשוב שבעולם להיות בשורות הראשונות - אבל ניסיתי, ונחנקתי, ואיכשהו הוציאו אותי משם. בכל מקרה - ישבתי רחוק, ולא הצלחתי לראות עם היו מדבקות על הגיטרה או לא. אני יודע שהיה לה צבע בהיר, נדמה לי קרם, והיא הייתה כמובן חשמלית.
 

HandsomeDevil

New member
כחולה?!

היא לא כחולה.. הגיטרה המפורסמת שלו, זאת עם המדבקות. או שבעצם מיכול להיות שכן, ומרוב מדבקות לא רואים. "מרוב שיחים לא רואים את היער"
(זה היה אמורף, איכשהוא, לצאת מצחיק
)
 
יש אחת שהיא בעיקרון ירוקה

והיא הראשונה שלו, אני בחיים לא הייתי נותן תגיטרה שלי , רק בעד פטור ממטתטיקה....
 

Lord of Spells

New member
NO DOUBT?

גולת הכותרת? חארת הכותרת אם כבר... איזה כיף לך גם אני רוצה להיות בהופעה של גרין דיי\מטאליקה\משינה(אני הולך לפסטיבל התמר)\איפה הילד\סיסטם או א דאון\ וכו´...
 
למעלה