הייתי באיטליז וגם ברפת

דר רשע

New member
הייתי באיטליז וגם ברפת

ראיתי את שבעת פלאי תבל בקוטב הצפוני וגם דרומה אך אין מקום כארץ ישראל.... עם אינטרנט מהיר וחד עם פורומים אחד אחד כמו בעד עדשה של מצלמה.... אל מה שבלב הגעתי פתאום ומאז אני מרגיש כמו בחלום הפורום של המדינה... דר' רשע, קיבל ויזה לאוסטרליה
 
למעלה