הייתי באיטליז וגם ברפת
ראיתי את שבעת פלאי תבל בקוטב הצפוני וגם דרומה אך אין מקום כארץ ישראל.... עם אינטרנט מהיר וחד עם פורומים אחד אחד כמו בעד עדשה של מצלמה.... אל מה שבלב הגעתי פתאום ומאז אני מרגיש כמו בחלום הפורום של המדינה... דר' רשע, קיבל ויזה לאוסטרליה