היו כאן לפני כמה זמן דיבורים על

מצב
הנושא נעול.

eladino

New member
היו כאן לפני כמה זמן דיבורים על

היו כאן לפני כמה זמן דיבורים על
מתחם תחנת הרכבת הישן בירושלים , אז הנה הוא שופץ מתחם הרכבת המשופץ עיריית ירושלים, באמצעות חברת אריאל, "המעבדה" ו"הסינמטק" לקחו על עצמם לשקם ולהפוך את מיתחם הרכבת הישן, מבנה אוטנטי מתחילת המאה ה- 19, ולהופכו לאחד מאתרי הבילוי בעיר. המקום הוכשר ושופץ ונוספו בו אלמנטים מרהיבי עין, הותקנו בו תאורות דקורטיביות ומיוחדות הנותנות אוירה מיוחדת במינה, והכל בהשקעה של מיליון שקלים בשלושת השבועות האחרונים הוקמו במקום טריבונה ובמות מיוחדות, הותקנו 1,500 מקומות ישיבה, תאורות, תפאורות מיוחדות ואפקטים שונים, בנוסף הוכשרו מגרשי חניה לקליטת הקהל הרב שיגיע
 

eladino

New member
אה, זה לקוח מnrg

היו כאן לפני כמה זמן דיבורים על
מתחם תחנת הרכבת הישן בירושלים , אז הנה הוא שופץ מתחם הרכבת המשופץ עיריית ירושלים, באמצעות חברת אריאל, "המעבדה" ו"הסינמטק" לקחו על עצמם לשקם ולהפוך את מיתחם הרכבת הישן, מבנה אוטנטי מתחילת המאה ה- 19, ולהופכו לאחד מאתרי הבילוי בעיר. המקום הוכשר ושופץ ונוספו בו אלמנטים מרהיבי עין, הותקנו בו תאורות דקורטיביות ומיוחדות הנותנות אוירה מיוחדת במינה, והכל בהשקעה של מיליון שקלים בשלושת השבועות האחרונים הוקמו במקום טריבונה ובמות מיוחדות, הותקנו 1,500 מקומות ישיבה, תאורות, תפאורות מיוחדות ואפקטים שונים, בנוסף הוכשרו מגרשי חניה לקליטת הקהל הרב שיגיע
אה, זה לקוח מnrg
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה