latino1302
New member
היו בשעה 18:00ניפגשים ברב מכר../images/Emo65.gif
היום לרגל יום הולדת של סיסי ניפגשי ברב מכר לאחר נוסעים לכיוון קוביX(בחדרה) ואז נחגוג או לשבת בפאב נחמדדד מאווד על החוף(יהיה חם ונעים) או ניתערח אצלל האיש ללא גלגלים אז אם זה בראש של מישהו נא לאשר הגעה דרכי ,ערן גרב (socks) או קוביX יוני(אני) 050 44 00 53 ערן רגב:052.363.2862 קובי:050.700.412 ביי ונקוה ליראות אותכם שם!
היום לרגל יום הולדת של סיסי ניפגשי ברב מכר לאחר נוסעים לכיוון קוביX(בחדרה) ואז נחגוג או לשבת בפאב נחמדדד מאווד על החוף(יהיה חם ונעים) או ניתערח אצלל האיש ללא גלגלים אז אם זה בראש של מישהו נא לאשר הגעה דרכי ,ערן גרב (socks) או קוביX יוני(אני) 050 44 00 53 ערן רגב:052.363.2862 קובי:050.700.412 ביי ונקוה ליראות אותכם שם!