היו בשעה 18:00ניפגשים ברב מכר

latino1302

New member
היו בשעה 18:00ניפגשים ברב מכר../images/Emo65.gif

היום לרגל יום הולדת של סיסי ניפגשי ברב מכר לאחר נוסעים לכיוון קוביX(בחדרה) ואז נחגוג או לשבת בפאב נחמדדד מאווד על החוף(יהיה חם ונעים) או ניתערח אצלל האיש ללא גלגלים אז אם זה בראש של מישהו נא לאשר הגעה דרכי ,ערן גרב (socks) או קוביX יוני(אני) 050 44 00 53 ערן רגב:052.363.2862 קובי:050.700.412 ביי ונקוה ליראות אותכם שם!
 
למעלה