היות ואני חדשה אז יש לי כמה שאלות:

pumic

New member
היות ואני חדשה אז יש לי כמה שאלות:

מי החברים כאן בפורם? כולם גאים או שיש גם קצת סטרייטים האם יש נשואים? (רווקים בטוח יש) מה בדבר הנושאים כאן- על מה מדברים חוץ מבגידות ואקסים כמובן שאת זה אי היה אפשר לפספס נדמה לי או שכולם כבר מכירים את כולם. יום נעים
 

.m

New member
../images/Emo140.gif

ראשית - ברוכה הבאה למועדון, כולנו חדשים כאן, הפורום בן שבוע בלבד
. אשכול "גאווה" הוא אשכול קטן, כך שלאט-לאט כולם יכירו את כולם. ידוע לנו על איזו סטרייטית שמסתובבת כאן
, יתכן ויש עוד כמה חבויים שיתגלו עם הזמן. כך או כך - אנו מברכים את כולם. שמנתולה כבר גילתה לנו שהיא בזוגיות א-ר-ו-כ-ה, האחרים נחשפים לאיטם. ועל מה מדברים? על הכל! כל עוד לא נעשה אאוטינג (משום סוג שהוא) - הכל מותר.
mai
 

EyeSeeYou

New member
פומיקי דארלינג

החברים כאן בפורום הם זן נדיר של אנשים אשר בזעות הפנאי שיש להם הם שמחים לחלוק האחד עם השני את חיי היום יום שלהם וכן עוד אי אילו תהיות מוזרות יותר ופחות, כמותן תוכלי לראות רק בסיטקום הידוע "סיינפלד". כך למשל בטרם הגעת הספקנו לדון במספר נושאים מיותרים טיבה של היד הימנית אל מול זו השמאלית בעת "עבודת היד". הבליעה - כן או לא כיצד להתמודד אם הבדל הגובה בעת קיום יחסי מין בעמידה יחסי מין לסביים - מה זה בעצם? אקסים - מה עושים איתם ולמה זה טוב? ועוד מבחר נושאים מרתקים יותר ופחות, אשר בבוא היום יגובשו לתסריט לסיטקום ישראלי המאיים לכבוש את העולם. ידוע על מספר סטרייטים המסתובבים פה, קיים חשד סביר בהחלט כי אדם מסוג זה מנהל את הערוץ. העברנו פנייה ליועץ המשפטי והוא פנה למשטרה. כרגע למיטב ידיעתי אין קצה חוט בנוגע לחקירה זו. מעבר לכך, מספר חברים מכירים אחד את השני מפורומים אחרים בתפוז, חלק מהאחרים גם במציאות. ועם זאת ישנם רבים אשר זהו להם מפגש ראשון עם הפורום ועם השאר (למשל אני, שנמצא כאן שבוע בלבד וכבר מאיים להשתלט על העולם סנארף סנארף) רובינו רווקים, הנשואים שבינינו התאכזבו לגלות כי החוק לנישואין אזרחיים לא עבר בשבוע שעבר וכך לפי הגדרת החוק הם רווקים גם כן.
יקירתי, בכל שאלה, תהייה, ת"ש, מין וכלכלה את מוזמנת לפנות למנהלים או אלי, הפקידה/מזרון הפלוגתי.
 

Liroy25

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo98.gif

היי מותק, ברוכה הבאה. לא אוסיף על דברי קודמי, חוץ מאשר שפורום הוא בשביל כולנו. בחרנו שלא לפרסם אותו ברבים על מנת לשמור על מידה מסוימת על אינטימיות. על מה מדברים? דברי חופשי על מה שעל ליבך. איתי
 

xanadu

New member
בין השאר מסופר על אישיות פורום

בכירה, שלמען הסודיות נגיד שהיא גם כחולה אבל היא לא לירוי, שנראתה מסתובבת במועדונים אפלים ומפוקפקים, מפתה בחורים צעירים בעזרת בגדיה החושפניים וריקודיה הפתייניים, עושה בהם שפטים ונעלמת באפלה כלילית עד לקורבן הבא. הצילו את נפשותיכם.
 

EyeSeeYou

New member
היזהרו מחיבוקים ../images/Emo18.gif

האישיות המדוברת מוכרת בחיבוקיה המוחצים, מרגע שהחלה זו לחבקך..גורלך נגזר ונחרץ
 

Yaniv-DC

New member
עוד אזהרה

הדמות מאיימת להגיע להומואים גם בשהותם בחו"ל ולעשות בהם מעשים מגונים, כך שגם אין ממש לאן לברוח.
 
ועוד אזהרה

לדמות יש נטייה אכזרית לכבוש את לבם של כל ההומואים ולא להשאיר כלום להומואים עצמם. המלצה: אם אתה הומו ואתה רואה אותה - תתרחק. מסקנת חיים: אם אתה רואה את מאי - אתה מתקרב. כשאתה מכיר אותה, אתה מגיע במיוחד.
 

Yaniv-DC

New member
אני אספר לכם איך ביג דיל הציג לי

אותה - תכיר, זאת *דמות* והיא סטרייטית, כל דבר שהיא נוגעת בו הופך להומו, אבל היא תמיד מביאה לנו אנשים חדשים לקהילה אז אנחנו שומרים אותה
 

.m

New member
../images/Emo68.gif

יאאאא! לייזר, איזה מותק אתה!
mai
 
היא נשמה../images/Emo23.gif

אני לא מוכן לקבל שום מילה רעה על מאי ! היא מלאה בכוונות ובאנרגיות חיוביות. יש לה כוחות על טבעיים ולדעתי היא גלגול של איזו פייה אנגליה.
 

.m

New member
../images/Emo9.gif הסמקת אותי

אני אוהבת אותך, אתה יודע....
mai
 
למעלה