היועמ"ש הנחה את המשטרה: פיתחו מיד בבדיקה נגד השגריר דני דנון

סטילהוק

New member
היועמ"ש הנחה את המשטרה: פיתחו מיד בבדיקה נגד השגריר דני דנון

היועמ"ש הנחה את המשטרה: פיתחו בבדיקה נגד דני דנון
http://www.maariv.co.il/news/politi...m_recirculation&spotim_referrer=recirculation

היועץ המשפטי לממשלה, יחד עם פרקליט המדינה הורו למשטרה לבדוק את מעשי שגריר ישראל באו"ם בשנת 2011, בחשד שחילק תפקידים בקק"ל ואף כספי ציבור לפעילי ליכוד.

רכבת החקירות לא נפסקת: אחרי חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הקואליציה דוד ביטן, נראה שגם שגריר ישראל באו"ם דני דנון, בדרכו לבדיקה משטרתית. היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, והפרקליט הראשי, שי ניצן, הורו היום (שני) למשטרה לפתוח בבדיקה נגד דנון, וזאת בשל ממצאי תחקיר "החדשות", בו נחשפו הקלטות מהן משתמע כי השגריר חילק תפקידים בקרן הקיימת לישראל ואף כספים מכספי ציבור לחברי מפלגתו, הליכוד בשנת 2011. מטעמו של דנון נמסר בתגובה: "כל פעולותיו של השגריר בתפקידיו הציבוריים היו תמיד בהתאם לכל הכללים והנהלים ומן הסתם הבדיקה תאשר זאת גם כן".

על פי התחקיר, בזמן שעמד דנון בראש "הליכוד העולמי", הוא התעניין במועצה הציונית, ובעמותה השייכת לה, אשר נקראת "עושים ציונות", ובשנת 2011 אף סייע למקורבו, יעקב חגואל, להפוך לראש העמותה. באותה עת הועברו מקק"ל, גוף שבו יש לדנון השפעה, סכומי כסף גדולים במיוחד ל"עושים ציונות", כולם, כאמור, מכספי ציבור, כאשר במקביל מספר העובדים הוכפל פי שישה. התשלום, כך לפי התחקיר, שולם להם עד ימים אלה, כאשר במסגרת זו ניתנו, לכאורה, כספים רבים גם ליועצים של דנון שמועסקים בעמותה.


במסגרת פעילותו של חגואל בעמותה הוא הקים מיזם חדש, שזכה לשם "אשכולות", שמטרתו הייתה, לכאורה, להפיץ ציונות בישראל. עם זאת, בפועל, הייתה זו תעשייה שסידרה השלמת הכנסה של אלפי שקלים בחודש לפעילים, ראשי סניפים ומקורביהם. עוד עולה מהתחקיר של העיתונאי עמית סגל, כי השר לשעבר הורה בעצמו לעמותה להעביר כספים לחברי ליכוד, כך מתברר מתכתובות שהוצגו בכתבה, בהן תוארו ההוראות המדוברות.

מ', חבר ליכוד מהצפון, שצוטט בתחקיר הצהיר כי "יש חודשים שעושים כסף על הדרך. כמעט לא עשיתי כלום, רק 'העתק הדבק' על כל דבר שעשיתי וקיבלתי את הכסף בתמורה". בתוך כך, חבר מרכז ליכוד מאשקלון בשם שמעון אסולין, סיפר כי השר לשעבר ביקש תמורה לשירותיו. הוא טען כי "רוב החבר'ה הם כאלה שמקורבים לדנון, ורוצים שהוא יסתדר, והוא נותן להם עזרה. הוא נותן להם את זה ומצפה שיעזרו לו בהמשך".
 

בוזי15

New member
כל הבדיקות והחקירות נועדו להוסיף מצביעים בעלי אופי ימני

 
האם משטרת ניו יורק מאפשרת לשוטרים זרים לחקור אנשים?


 

סטילהוק

New member
דנון הוא אזרח ישראלי ועל כן הוא ייחקר ע"י משטרת ישראל

שוטרים זרים לא יכולים לחקור ללא היתר מהמדינה את אזרחיה. זה לא המקרה במקרה של דנון שמייצג את ישראל באו"ם ושוהה בארה"ב במסגרת תפקידו בלבד.
 
מצטער. זה לא עובד ככה. הנוהג אם יש חשדות להזמין את השגריר

חזרה לארצו להתייעצות ומשאירים שגריר מחליף לבצע את התפקידים במקומו.
 

סטילהוק

New member
ומי אמר שזה לא מה שיקרה?

אם המשטרה תחליט שיש להחזירו בשביל זה ארצה, הם יחזירו אותו וימנו שגריר מחליף במקומו. אך לפי מה שהבנתי, מדובר בינתיים בבדיקה ולא בחקירה, ולכן לא נראה לי שיחזירו אותו בשביל זה ארצה, אלא אם כן הבדיקה תהפוך לחקירה פלילית.
 

jackie111

Well-known member
אתה לא מבין את ההבדל.

וזה גם כרגע לא כל כך חשוב.
 

קירשנבאום8

Well-known member
רק דנון חילק ג'ובים בקק"ל?


קק"ל קיימת רק בכדי לתת ג'ובים עתירי שכר לפעילי ליכוד
יש להעביר את כל פעילותה של קק"ל למשרד החקלאות: ייעור, גנים לאומיים, שבילי אופניים... אין שום פעילות שקק"ל עושה שלא ניתנת להיעשות על ידי משרד ממשלתי כמשרד החקלאות.
אבל אז יחוסל מוסד שחיתות של ג'ובים לחברים ואנ"ש.
מושחתים, נמאסתם! להפיל את שלטון ממשלת נתניהו, ביטן, אמסלם, מירי, חוטובלי, דנון, ליברמן
 
למעלה