רוב הזמן נח
Well-known member
נערך לאחרונה ב:
במקרה זה היועמ"שית צודקת.
ואיך תדעי? רוב הציבור לא משתמש במודלים שהוא אימן. הוא משתמש במודלים של כל מיני חברות, גוגל ועוד. אז כל קטע שתכיני שמדמה משהו יהיה חשד שהוא משתמש במשהו שיש עליו זכויות יוצרים ואת לא יכולה לדעת.במקרה זה היועמ"שית צודקת.
זה שהגנבה נעשתה באמצעות AI לא מכשיר אותה.
זו לא סיבה לאפשר גניבה.ואיך תדעי? רוב הציבור לא משתמש במודלים שהוא אימן. הוא משתמש במודלים של כל מיני חברות, גוגל ועוד. אז כל קטע שתכיני שמדמה משהו יהיה חשד שהוא משתמש במשהו שיש עליו זכויות יוצרים ואת לא יכולה לדעת.
מי שלא מסוגל לוודא שאין גניבה שלא ישתמש ב AI.בגישה של היועמשית הבלתי כשירה, רוב הציבור לא יוכל ליצור בעזרת ה- AI.
חחח... את והיועמשית חיים בסרט.זו לא סיבה לאפשר גניבה.
מי שלא מסוגל לוודא שאין גניבה שלא ישתמש ב AI.
אם חיים בסרט זה להיות הגון ולא לגנוב אז אני גאה בכך...חחח... את והיועמשית חיים בסרט.
את לא מבינה מה הבעיה. ב- AI את לא תמיד יכולה לדעת שהשתמשת בחומר שיש עליו זכויות יוצרים של מישהו. רק מי שאימן את המודל יכול לדעת את זה.אם חיים בסרט זה להיות הגון ולא לגנוב אז אני גאה בכך...
בעיני זה עדיף על לתמוך בגנבות כפי שאתה עושה.
אני לחלוטין מבינה את הבעיה.את לא מבינה מה הבעיה. ב- AI את לא תמיד יכולה לדעת שהשתמשת בחומר שיש עליו זכויות יוצרים של מישהו. רק מי שאימן את המודל יכול לדעת את זה.
אז החברות צריכות להיות האחריות ולא הציבור. אם את קונה מחנות לגיטמית סחורה שאחר כך מתברר שבעל החנות גנב ממישהו, את לא אשמה. האחריות הפלילית היא על בעל החנות.אני לחלוטין מבינה את הבעיה.
החברות שיוצרות את המודל גונבות כשהן מאמנות אותו. ואתה כלקוח מוכן לקבל את הגניבה הזו ולפגוע ביוצרים.
אם אתה כלקוח היית דורש להשתמש רק במודל שיוצריו מבטיחים שלא תהיה הפרת זכויות יוצרים היה גם מודל כזה.
הבעיה היחידה היא שיש חברות וציבור משתמשים שחושב שזה בסדר לגנוב.
לא נכון.אז החברות צריכות להיות האחריות ולא הציבור. אם את קונה מחנות לגיטמית סחורה שאחר כך מתברר שבעל החנות גנב ממישהו, את לא אשמה. האחריות הפלילית היא על בעל החנות.
מה זה הציף? את לא יכולה לדעת איפה הבעיה. רק אם יש קטע ספציפי ידוע ומוכר שנלקח מחומרים עם זכויות, אפשר יהיה לדעת לזהות שהעתיקו ממנו. ברוב המקרים אי אפשר יהיה לדעת.לא נכון.
ברגע שמישהו הציף את הבעיה זו כבר גם אחריותו של הציבור.
ברגע שאני יודעת שקיימת בעיה של הפרת זכויות יוצרים ע"י ה AI, כל שימוש בו ליצירה ללא מתן הוראות חד משמעיות למקורות עליהן הבינה מתבססת פסול.מה זה הציף? את לא יכולה לדעת איפה הבעיה. רק אם יש קטע ספציפי ידוע ומוכר שנלקח מחומרים עם זכויות, אפשר יהיה לדעת לזהות שהעתיקו ממנו. ברוב המקרים אי אפשר יהיה לדעת.
אבל את לא יודעת. אולי יש העתקה מדברים עם זכויות יוצרים ואולי אין. מה שאת אומרת זה שמעכשיו צריך להקים גוף שבודק כשרות של AI. ורק מודל AI שיקבל את חותמת הכשרות (שאומרת שהוא לא העתיק שום דבר מחומרים שיש להם זכויות יוצרים) אז אפשר יהיה חוקית להשתמש בו.ברגע שאני יודעת שקיימת בעיה של הפרת זכויות יוצרים ע"י ה AI, כל שימוש בו ליצירה ללא מתן הוראות חד משמעיות למקורות עליהן הבינה מתבססת פסול.
אם אתה רוצה לגנוב, תגנוב, ותהיה מוכן שאם תיתפס תענש. אל תנסה להתמם שזה לא אתה.
אם תקרא בעיון מה שכתבתי למעלה תראה שזה לא מה שאמרתי.אבל את לא יודעת. אולי יש העתקה מדברים עם זכויות יוצרים ואולי אין. מה שאת אומרת זה שמעכשיו צריך להקים גוף שבודק כשרות של AI. ורק מודל AI שיקבל את חותמת הכשרות (שאומרת שהוא לא העתיק שום דבר מחומרים שיש להם זכויות יוצרים) אז אפשר יהיה חוקית להשתמש בו.
לפי מה שאמרת זה כאילו שאתה תדעי לזהות מתי ה- AI העתיק תנועות וקומפוזיציות מחומרים עם זכויות יוצרים. מה שבהחלט לא אפשרי. אז או שלא תייצרי יותר ב- AI כלום. או שתשתמשי בכלים שאומרים שהם לא אימנו את המודל שלהם בחומרים עם זכויות יוצרים. ותצטרכי לסמוך עליהם שהם לא משקרים בעניין הזה, אחרת את תייצרי חומרים שמפירים זכויות יוצרים והאשמה תהיה עליך.אם תקרא בעיון מה שכתבתי למעלה תראה שזה לא מה שאמרתי.
גם מה שאתה הצעת כאן יכול לעבוד.
לא אחראית על קשיי הבנת הנקרא שלך.לפי מה שאמרת זה כאילו שאתה תדעי לזהות מתי ה- AI העתיק תנועות וקומפוזיציות מחומרים עם זכויות יוצרים. מה שבהחלט לא אפשרי. אז או שלא תייצרי יותר ב- AI כלום. או שתשתמשי בכלים שאומרים שהם לא אימנו את המודל שלהם בחומרים עם זכויות יוצרים. ותצטרכי לסמוך עליהם שהם לא משקרים בעניין הזה, אחרת את תייצרי חומרים שמפירים זכויות יוצרים והאשמה תהיה עליך.
אה, אז קבענו שבמקרה שלך, לך לא תהיה אחריות. לאחרים כן.לא אחראית על קשיי הבנת הנקרא שלך.
אני לא קבעתי איתך כלום, אל תפיל עלי את הקביעה שלך.אה, אז קבענו שבמקרה שלך, לך לא תהיה אחריות. לאחרים כן.
אבל לפעמים אומרים שלא הגנב/ העכבר הם האשמים ומי שאשם זה החור בקיר.אני לא קבעתי איתך כלום, אל תפיל עלי את הקביעה שלך.
לגנב יש אחריות על היותו גנב.
יש ai שאימנו אותם על חומרים קנויים.חחח... את והיועמשית חיים בסרט.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.