היום

היום ../images/Emo32.gif

האוטו חזר מהמוסך. ועשו אותו נורא יפה, ושמו לו כל מיני חלקים ותיקנו את כל מה שמחצתי בתאונה. דווקא חיכיתי להיום. כולם אמרו לי כל הזמן שהכי חשוב שאני אחזור לנהוג. אז הייתי די גאה בעצמי כשנכנסתי לאוטו ופשוט נסעתי. אפילו נסעתי לאיפה שהתאונה הייתה וראיתי שעכשיו הכל בסדר. מפחיד פי 190320334420402350450 לנהוג עכשיו. וכל דבר קטן עושה לי מפחיד נורא. אבל בסדר. יהיה בסדר. אני עוד לא מעיזה כמעט לצאת מעומר, וגם אם כן אז נורא בזהירות, ובכלל, דברים שנראו לי קודם לא חשובים הפכו לבעלי משמעות גבוהה. וגם קפץ לי הרגע של התאונה כמה פעמים, אבל גירשתי אותו. מקווה שזה יסתדר בקרוב. רק רציתי לספר לכם שתדעו. זה ככה עושה טוב, לפחות עכשיו, קצת, אחרי השבוע הכי מגעיל שהיה לי בחיים.
 
אה שכחתי

טפוטפוטפוטפו חמסה חמסה חמסה ולא יודעת מה אומרים. רק שאני לא אדבר סתם ויקרה שובמשהו. חס וחלילה. וכל הדברים האלה.
 

behappy

New member
:)../images/Emo20.gif

המוןהמון כל הכבוד לך ו במת טפוטפו חמסה חמסה
 

Tidal

New member
../images/Emo23.gif

חשבתי עליך המון היום ופתאום קלטתי מה קרה לא קלטתי את זה עד עכשיו, לא ממש עיכלתי ואז נורא נורא נלחצתי כי הבנתי כמה שזה מסוכן, ומה חס וחלילה היה יכול לקרות ואז נרגעתי כי אני סומכת עליך את שומרת על עצמך. אני יודעת.
 

tali_le

New member
כל הכבוד!

בסוף תראי איך שהעניין הזה יהפוך אותך גם לנהגת טובה יותר... טלי
 

רותי ב.

New member
יופי......

וטוב שהעזת וחזרת לנהוג, ואפילו היית שם איפה שזה קרה, וזה תמיד ככה "ובכלל, דברים שנראו לי קודם לא חשובים הפכו לבעלי משמעות גבוהה" אולי זו המודעות שהשתנתה, או משהו שהדרכים ייטיבו איתך, תמיד.
 
למעלה