היום שלי- יום רביעי.

אניP:

כל היום היה לנו הכנה לצהל
ואז היה אמור להיות שעתיים ביולוגיה אבל לא היה.. סתם חיכינו שעה בחוץ! בכללי יום נאחס בטירוףP: סתם מלא דברים של חוסר מזל כזה.
 
:}}}

התחלתי ב10. היה אמור להיות מתמטיקה אבל במקום היה איזה פעילות עם השומר הצעיר. חח ומלאמלא מהכיתה שלי מהצופים אז היה מצחיק.. שעתיים לשון שמתוכם היה שעה וחצי שיחה עם המנהלת פלוס הסבר על סיור סליחות.. בקיצור- לא למדנו. מחר הכנה לצו גיוס משמע חצי יום לא ללמוד יאיD:::
 

Grim Reaperit

New member
יום טוב! :)

תזמורת
ועוד היה רק ארבע שעות במקום שש,והמנצח הצחיק אותנו ממש...(כרגיל)
 

LOLI152

New member
רביעי מיותר

יום קצרצר וטוב!:) שלישית-רביעית-אזרחות.מורה מחליפה שלימדה אותנו. היה נפלא.:) חמישית-שישית-מגמה. תקשורת וחברה. ראינו סדרה, דיברנו על דברים, היה מעניין!:) ואז ארוחת צהריים אצל סבתא.. עבודה עבודה עבודה עכשיו בית ואז עוד עבודה. (הפעםבתשלום!XD)
 

Safiaa

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo105.gif

שעות 0+1: ג"ג. עבדנו על מיקומים וחלוקה ליחידות נוף. שעה 2: הסטוריה- תקופת שלטונו של סטאלין. שעה 3: ספרות. קיבלתי 95 במבחן על "חצוצרה בואדי" והמשכנו את השיר "לבדי" של ביאליק. שעה 4: אזרחות. אני מתחילה לחבב את המורה הזו. שעה 5: תנ"ך- סופסוף סיימנו את מלכים ב'! אנחנו בפיגור רציני... שעה 6: שוב הסטוריה. מאז שחזרתי הביתה אני לא עושה כלום, רק חמש דקות שיעורים טיפשיים באנגלית.
 
../images/Emo177.gif

הקיץ עומד להיגמר. כבר מתחיל להחשיך מוקדם.
שעה 1: חנ"ג. אותו שיט כמו תמיד. שעות 2-3: אנגלית. לא מעניין. עוד שבוע מבחן וזה. שעות 4-5: תנ"ך. שעה 6: היה אמור להיות ספרות אבל המורה "איחרה" והגיעה אחרי חצי שיעור, ואז לא היה לה כוח ללמד אז היא נתנה לנו ללכת, לי היו איזה 20 דקת חלון. שעות 7-10: מחשבים. היה בוחן קל, והשאר סתם.
 
יומעצבן../images/Emo3.gif

לא'דעת איך,אבל אין לי כוח לבצפר ממש... האמת
אני מרגישה שמיציתי
וואו,התחלנו בשעת אפס,כמובן שעתיים פיסיקה(כמו בכמעט כל יום בשבוע). אח"כ שעה היסטוריה,תנ"ך,שוב היסטוריה,אנגלית (חופשיה-ספיקרז),תעבורה,מתמטיקה מתמטיקה
. נמנמ ואינלי כוח לעשות שיעורים בפיסיקה.אני מרחמת על עצמי,וזה לא טוב
[אבל היי!מותר לי!אני חולה!(וכן,באה לבצפר בגלל פיסיקה
)] =P נאחס
 
למעלה