היום שבע שנים להפעלת השכונתית בחיפה

מצב
הנושא נעול.
היום שבע שנים להפעלת השכונתית בחיפה

היום שבע שנים להפעלת השכונתית בחיפה
ביום זה החל לראשונה כרטיס המעבר בין אוטובוסים בין קווי השכונתית לקווים רגילים, המעבר חופשי בתוך 60 דקות.
ראו אילו שינויים הוביל מהלך זה לככל התח"צ בארץ.
הרחבת המעבר ל-60 דקות בתוך חיפה, הכללת המעבר למטרופולין חיפה,
מעבר ל-75 דקות ו-80 דקות, העלאת הזמן ל-90 דקות.
הכללת השיטה בהדרגה לכל הארץ, ולכל המפעילים.
 
87-493-01 סיטיליטו

היום שבע שנים להפעלת השכונתית בחיפה
ביום זה החל לראשונה כרטיס המעבר בין אוטובוסים בין קווי השכונתית לקווים רגילים, המעבר חופשי בתוך 60 דקות.
ראו אילו שינויים הוביל מהלך זה לככל התח"צ בארץ.
הרחבת המעבר ל-60 דקות בתוך חיפה, הכללת המעבר למטרופולין חיפה,
מעבר ל-75 דקות ו-80 דקות, העלאת הזמן ל-90 דקות.
הכללת השיטה בהדרגה לכל הארץ, ולכל המפעילים.
87-493-01 סיטיליטו
במרכז הכרמל, 6/6/2007.
 

TomerCohen

New member
אוטובוסים זעירים בקווים השכונתיים

היום שבע שנים להפעלת השכונתית בחיפה
ביום זה החל לראשונה כרטיס המעבר בין אוטובוסים בין קווי השכונתית לקווים רגילים, המעבר חופשי בתוך 60 דקות.
ראו אילו שינויים הוביל מהלך זה לככל התח"צ בארץ.
הרחבת המעבר ל-60 דקות בתוך חיפה, הכללת המעבר למטרופולין חיפה,
מעבר ל-75 דקות ו-80 דקות, העלאת הזמן ל-90 דקות.
הכללת השיטה בהדרגה לכל הארץ, ולכל המפעילים.
אוטובוסים זעירים בקווים השכונתיים
כשהפעילו את השכונתיות בחלק מהשכונות גדלה תדירות האוטובוסים פי 3, מאוטובוס פעם בשנה לשלושה אוטובוסים בשעה לכל כיוון, כלומר בכל 10 דקות בממוצע אוטובוס חולף אוטובוס בשכונות אלו.

במקביל, אגד גם קיבלו היתר להקטין את המרווחים בין התחנות, במקרים מסוימים גם מבלי לדאוג למעגן מסודר שיאפשר לאוטובוס להוריד ולהעלות נוסעים מבלי לחסום את הכביש. באותו מעמד גם הובטח שיביאו אוטובוסים זעירים שהנם שקטים יותר.

זמן קצר לאחר הפעלתם נעלמו האוטובוסים הזעירים מהנוף העירוני בחלק מהקווים, לטובת האוטובוסים הגדולים והמגושמים. צריך לזכור כי בעוד הכבישים הראשיים יחסית מישוריים, השכונות מתאפיינות לא פעם מטופוגרפיה הררית, כך שאוטובוס או משאית שחולפים ברחובות אלו יוצרים מטרדי רעש, שאותם הבטיחו לתושבים שיפתרו באמצעות האוטובוסים הזעירים, שכאמור נשארו רק בגדר הבטחה, וכיום התושבים זוכים לשקט למשך כחמש שעות בלבד ביממה; אותן שעות בהם קווים אלו מושבתים.

(למתעניינים – קו 20. לא ראיתי אוטובוס זעיר נוסע בקו זה בשנים האחרונות, וכמות הנוסעים בקו במשך מרבית שעות היום אינה מחייבת שימוש באוטובוס רגיל.)
 
זה נכון

אוטובוסים זעירים בקווים השכונתיים
כשהפעילו את השכונתיות בחלק מהשכונות גדלה תדירות האוטובוסים פי 3, מאוטובוס פעם בשנה לשלושה אוטובוסים בשעה לכל כיוון, כלומר בכל 10 דקות בממוצע אוטובוס חולף אוטובוס בשכונות אלו.

במקביל, אגד גם קיבלו היתר להקטין את המרווחים בין התחנות, במקרים מסוימים גם מבלי לדאוג למעגן מסודר שיאפשר לאוטובוס להוריד ולהעלות נוסעים מבלי לחסום את הכביש. באותו מעמד גם הובטח שיביאו אוטובוסים זעירים שהנם שקטים יותר.

זמן קצר לאחר הפעלתם נעלמו האוטובוסים הזעירים מהנוף העירוני בחלק מהקווים, לטובת האוטובוסים הגדולים והמגושמים. צריך לזכור כי בעוד הכבישים הראשיים יחסית מישוריים, השכונות מתאפיינות לא פעם מטופוגרפיה הררית, כך שאוטובוס או משאית שחולפים ברחובות אלו יוצרים מטרדי רעש, שאותם הבטיחו לתושבים שיפתרו באמצעות האוטובוסים הזעירים, שכאמור נשארו רק בגדר הבטחה, וכיום התושבים זוכים לשקט למשך כחמש שעות בלבד ביממה; אותן שעות בהם קווים אלו מושבתים.

(למתעניינים – קו 20. לא ראיתי אוטובוס זעיר נוסע בקו זה בשנים האחרונות, וכמות הנוסעים בקו במשך מרבית שעות היום אינה מחייבת שימוש באוטובוס רגיל.)
זה נכון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה