ליילנד המקורית
New member
היום ראית שני אוטובוסים בפעם
היום ראית שני אוטובוסים בפעם
הראשונה. קודם ראיתי בגני תקווה את הנידרפלור הבאר שבעי שעובד עכשיו ב"קוים" - איכס
. אחר כך ראיתי את המפרקית הלבנה של אגד, עם הסמלים בירוק - יפהפיה אמיתית
.
היום ראית שני אוטובוסים בפעם
הראשונה. קודם ראיתי בגני תקווה את הנידרפלור הבאר שבעי שעובד עכשיו ב"קוים" - איכס