היום ראית שני אוטובוסים בפעם

מצב
הנושא נעול.
היום ראית שני אוטובוסים בפעם

היום ראית שני אוטובוסים בפעם
הראשונה. קודם ראיתי בגני תקווה את הנידרפלור הבאר שבעי שעובד עכשיו ב"קוים" - איכס
. אחר כך ראיתי את המפרקית הלבנה של אגד, עם הסמלים בירוק - יפהפיה אמיתית
.
 

mister K

New member
לא נידרפלור אלא EL202

היום ראית שני אוטובוסים בפעם
הראשונה. קודם ראיתי בגני תקווה את הנידרפלור הבאר שבעי שעובד עכשיו ב"קוים" - איכס
. אחר כך ראיתי את המפרקית הלבנה של אגד, עם הסמלים בירוק - יפהפיה אמיתית
.
לא נידרפלור אלא EL202
והן אכן גרוטאות. 87-266-01, המפרקית החדשה של אגד היא NG313 והיא שייכת לסניף ראשל"צ.
 
נכון ../images/Emo52.gif התבלבלתי../images/Emo4.gif

לא נידרפלור אלא EL202
והן אכן גרוטאות. 87-266-01, המפרקית החדשה של אגד היא NG313 והיא שייכת לסניף ראשל"צ.
נכון
התבלבלתי

הוא לא נידרפלור, יש לו מדרגה. ונכון המפרקית הלבנה נסעה בקו 174 - ראשל"צ, היא מה זה יפה, הנה הצביעה שאגד צריכה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה