היום קיבלתי מייל מאח שלי מארה"ב

טליז

New member
היום קיבלתי מייל מאח שלי מארה"ב

ומה אני רואה ? תמונות של עוגות של בנות הפורום. לא היו שמות, נדמה לי שעוגה אחת של אמית.
 

Hun1

New member
העוגות של אמית רצות במיילים

אחותי שלחה לי מייל עם תמונות של העוגות שחברה שלה שלחה לה וכן הלאה. כמובן העוגות קיבלו מחמאות.
 

קרןקרן

New member
גם אני מקבלת מידי פעם מיילים

עם תמונות של עוגות... פעם כתבתי על המייל, עוגות מפורום אומנות בעוגות בתפוז ושמתי קישור... חבל שאין קרדיט על העוגות... לפחות אם זה רץ כל כך הרבה במיילים, שיהיה קרדיט.
 
למעלה