היום: פרק 5 - "סוף העולם"

היום: פרק 5 - "סוף העולם"

היום ישודר הפרק החשוב ביותר בסדרה - "סוף העולם". באנגלית: The End of The World. הכינו את הוידיאו והקלטות אם צריך ותהיו מרוכזים כי הפרק הזה משנה את כל העלילה ומערכות היחסים בין הדמויות. וכדי להכין את עצמכם לאוירה שאחרי הפרק, הנה רשימת השירים בפסקול הפרק שישודר היום: Sheryl Crow - I Shall Believe The Olivia Tremor Control - Love Athena The Pierces - Save Me Windsor For The Derby - The Egg צפיה נעימה. (אה.. והחינו את הממחטות...)
 
תקציר הפרק ../images/Emo58.gif

ליז מקבלת אורח מן העתיד - מקס מהעתיד. הוא אומר לה שעוד 14 שנה יגיע סוף העולם: האויבים של הרבעייה יגיעו וכולם ימותו על כדור הארץ. הוא חזר אחורה בזמן כדי שליז תעזור לו למנוע את סוף העולם. המשימה של ליז - שמקס לא יאהב אותה יותר ויתחבר עם טס. ליז מגלה שכדי שמקס יפסיק לאהוב אותה היא צריכה לפגוע בו. קשה. בנתיים, מקס מנסה לזכות בליז בחזרה, מייקל חוקר את קורטני ומריה בטוחה שמייקל בוגד בה.
 
../images/Emo42.gif../images/Emo25.gifהפרק הכי יאפה לדעתי!!!

בעונה השניה... יאוווו אני אתקשר לחברה שלי שתקליט לי... ו-צפיה מהנה לכוווווווולם
תכינו את הקרמבו(לא אתה נדב..) ואת הפופקרון..
 

TaKe Me DuDi

New member
מ רים ל מי התקשר ת../images/Emo35.gif

אני ג ם צריכ ה לר א ו ת את זה שובבבב
 

Dawson girl

New member
חחח מה כל ההתרגשות?

ממממ כנראה מהכותרת הבנתם שלא ראיתי את הפרק עדיין.... אני אראה אותו ואהיה מרוכזת. מבטיחה
צפייה נעימה!!
 

PopPy

New member
הא. הא.. הא!!

הציפיה ללא ספק השתלמה. תגובה יותר מפורטת בהמשך.. כרגע אני פשוט במצב של פשוט "
"
 

h e n y

New member
פרק עצוב.פרק עצוב. פרק עצוב.../images/Emo7.gif

יואוווו זה היה כול כך עצובבבבבבבבב
איך שמקסהתחיל לשים לב לטס, איך שליז פגעה במקסי שלי, איך שמייקל שוב התנהג כמו אדיוט.
הקטעים היפים
: איך שמקס נישק את ליז כולל הפלאשבקים
, איך שאלכס התנהג כמו חבר אמיתי
והכי חשוב- חוץ מעוצמת האהבה של מקס וליז
: הגוף של מקס
אוףףף מכאן נראה לי שמקס הולך לשנוא קצת את ליז
 

noGz

New member
איזה פרק מהמם!!!!!!../images/Emo23.gif../images/Emo9.gif

דייי היה כזה פרק מושלם!!! אבל עצוב....מה שהכי אהבתי זה תקטע שבסוף מקס מהעתיד מסובב את ליז כשהם רוקדים ואז הוא לא שם...זה היה דו משעמעי כזה...בקיצור יפה!!! אבל איזה מסכן מקס...איך ליז שברה לו ת'לב... אוווףףףף אני רוצה שהם יהיו ביחד!!! מקסי וליזי לנצח!!! סיכום: פרק ממש יפה ועצוב! ולכל מי שלא היה בטוח עד עכשיו, אז אני חושבת שהפרק הזה מספק הוכחה ש: רוזוול- הסדרה הכי מדהימה בטלויזיה!!!! (אה, ושלמקס יש תגוף הכי מדהים בעולם
...)
 

Bartal j

New member
כן הפרק היה ממש עצוב ומרגש..../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif

איך שליז פגעה במקס כשהוא ראה אותה עם קייל
וואו זה שבר לי את הלב...
אני רוצה שהם יהיו ביחד ולא שמקס יהיה עם טס המפגרת הזאת אבל העובדה שליז עשתה את זה וויתרה על אהבת חייה כדי שמייקל ואיזבל לא ימותו בעתיד מוכיחה שליז היא בן אדם מאוד טוב לב ואצילי כי זה לא קל לאבד אהבה לא משנה מה הסיבה זה עדיין קשה והפרק הזה הוא הפעם ראשונה שהזדהתי עם ליז..! ואני באמת מבינה עכשיו למה מקס התאהב דווקא בה כי היא באמת מלאך..
אבל גם כעסתי
קצת הרבה ..על מייקל המושלם הכוסון שלי..
למרות שהוא כזה מתוק..
איך לעזאזל הוא יכול להיות כזה אידיוט?! ולפגוע ככה במריה בגלל החייזרית
הדוחה הזאתי שעשתה לו עיניים ועוד היא עור!!! לפי דעתי מריה פי אלף יותר יפה ממנה.. והיא שמה אותה בכיס הקטן שלה!!
ואלכס ממש שיחק אותה הוא פשוט יצא אחלה מכל הסיפור הזה והוא הוכיח שהוא באמת חבר טוב
למרות שכמעט הרגתי אותו
כשהוא החטיף אגרוף
למייקל המאמי שלי..:- הכי אהבתי שמקס מהעתיד אמר לליז שהם אלו שיוצרים ומשנים את הגורל שלהם זה משפט ממש יפה ולדעתי זה ממש משפט מפתח בעלילה כי אם הם אלו שמשנים את העתיד הם יכולים לשנות את הגורל ולהיות ביחד...
אבל לא תמיד מקבלים בחיים מה שרוצים..
אז נצטרך להמשיך לצפות..
לחכות ולראות מה יעלה בגורלם של ליז ומקס ומייקל ואיזבל..
נקווה לטוב..
 

frikin shin

New member
פרק מדהים../images/Emo70.gif

לא הבנתי בהתחלה מה כל ההתרגשות שקראתי את ההודעות אבל עכשיו ראיתי את הפרק וצדקתם! פרק מדהים! חוץ מהמשחק הדי עלוב שהיה בהתחלה (בעתיד), כל הפרק היה מהמם. מצד אחד רציתי לרצוח את ליז על מה שהיא עושה לו ואיך שהיא מתעללת בו אבל מצד שני היא עושה את זה לטובתו, לטובת איזבל, טס ומייקל אז היא נשמה!
הפרק באמת משנה את כל המערכות יחסים ולא יודעים מה יקרה בהמשך? איזה חמוד אלכס שהוא בא למייקל והחטיף לו בוקס! מגיע לו! הוא היה ממש מגעיל למריה! הוא היה יכול לרגל בבית של העורות המסריחה הזאת בלי להז*** איתה עוד שניה!
 
../images/Emo42.gif../images/Emo25.gifאיזה שרירים../images/Emo99.gif

ואני בד"כ לא אוהבת את מקס.. הפרק היה מדהים ועצוב
למרות שאני לא אוהבת תא מקס.. אההה כן וראינו גם את קייל בלי חולצה
למה מייקל לא?
 

Elder

New member
אני שונא פרקים כאלה!!!!!

אני לא סובל פרקים כאלה!!! ולא בגלל איך שהיה הפרק! היה פרק מצויין! העלילה מבחינת הדרמה של הסדרה: הסדרה מתחילה להיות יותר מידי טלנובלה... היא עוזבת אותו כי היא עושה את זה בשבילו מריה כל פרק מגלה או חושבת שמייקל בוגד בה טס רוצה לזכות באהבה של מקס... זה כבר מתחיל להיות חפירות. אבל מצד שני אם אני מסתכל על העלילה הכוללת של הסדרה: אין פשוט מה להגיד סדרה גדולה, סיפור מקורי!, משחק מצויין של השחקים, סדרה מעניינת ביותר! ומותחת! לדעתי צריך להרגיע קצת את הקטע של הדרמה ולעשות יותר פרקי "אקשן".
 

frikin shin

New member
יש המון אקשן ומתח!

כל הזמן ולכן צריך להרגיע מדי פעם ולעשות פרקים כמו זה שהיה היום ושבוע שעבר שהם רגועים יותר וגם גורמים לך לחשוב יותר אבל עדין יש בהם סוג של מתח. הם מאוד מתוחכמים הפרקים האלה ואלה דווקא סוג הפרקים שאני אוהבת. אבל אני אוהבת גם את המתח. יש פרקים שאני פשוט יושבת מול הטלוויזיה ולא שמה לב לשום דבר וכוססת את הציפורניים ומתה מפחד, מתח וסקרנות. ויש את הפרקים האלה שגורמים להזיל דמעה
 

Elder

New member
אז בואי אני אגיד לך ככה

הפרק של היום מעצבן אותי מסיבה אחת... אף פעם לא היה אכפת לי אם איזבל והחבר לשה יהיה ביחד או לא , לא היה אכפת לי משום דמות! רק שמקס וליז יהיו ביחד! ושהם לא ביחד זה מרגיז! ותראו מה היא עושה כדי לא להיות איתו ואז כמו שאמרתי מתחילה הטלנובלה. ליז שחקנית מצויינת!
 

nikanore

New member
זו כבר הפעם ה-5 שאני בוכה בפרק הזה

כנראה שלא משנה כמה אני פעמים אני אראה את הפרק, אני תמיד אבכה. זו התמונה לדעתי הכי עצובה בפרק שבעקבותיה בא משפט עצוב לא פחות : I've fought a thousand battles...but watching you do that was the hardest thing I've ever had to do. עוד משפטים עצובים : Don't you realize what you are to me...and you're always gonna be? You're the love of my life. Everyone else is gonna be second best. There'll never be another you The night of Gomez I came to your room. That's the night that things between us were cemented. טוב והנה כמה משפטים שהעלו קצת חיוך בפרק העצוב הזה: KYLE(to Liz): Well, you here for a reason, or you just rushed right over 'cause you sensed I might be experiencing some actual joy? MARIA (to Michael): And umm...remember how I said we had 48 hours? That was...that was way too optimistic. We're done. KYLE: No. But since he healed me, I keep getting these flashes of Max Evans naked. אין ספק שזה הפרק הכי טוב .
 
למעלה