יפתח, יפתח...
אם אני לא טועה בזמנו כתב את ההודעה הזאת לך (בגלל המנוע). תקרא את סיבה שבע. קאטים יכולים להיות מהמון סיבות, למשל: 1. סיבה: הפלאג לא מצליח להתחמם, או לא מצליח לשמור על חום, או לא מגיע לחום מספיק גבוה. פיתרון: להחליף פלאג. 2. סיבה: כניסת אוויר לא מבוקרת, למנוע נכנס אוויר, הוא מאבד קומפרסיה, ולא מצליח ל"פוצץ" את הדלק. פיתרון: איתור המיקום של בריחת האוויר ותיקנו. 3. סיבה: פגיעה בבוכנה או בשרוול (סליב), מה שקורה זה שהבוכנה הוא הסליב שרוטים, המנוע מנסה ללחוץ על הדלק כדי ל"פוצץ" אותה אבל לא מצליח כי הדלק בורח דרך השריטה. פיתרון: החלפת סליב או בוכנה או גם וגם. 4. סיבה: גושי דלק בתוך המנוע, יש גושי דלק במנוע או בצינוריות אשר חוסמים את ההגעה של הדלק במהירות למנוע, והמנוע לא מצליח ל"פוצץ" את הדלק ולדחוף את גל הארכובה 0הגלגל אשר גורם לבוכנה לעלות ולרדת) למטה. פיתרון: ניקוי המנוע ביסודיות. 5. סיבה: חור בצינורית הדלק, המנוע מנסה לשאוב דלק אבל בעצם שואב אוויר, אין מה שהתפוצצץ ויגרום לגל הארכובה להמשיך את התנועה. פיתרון: החלפת צינוריות. 6. סיבה: משהו מפריע למנוע לבצע את פעולת הדחיסה או היניקה. פיתרון: בדיקה ואיתור של החלק המפריע. יכול ליהיות סליל של פלאג או כול דבר אחר. 7. סיבה: חור במיכל דלק. פתרון: סתימתו, או קניה של מיכל דלק חדש. 8. סיבה: דלק, הדלק לא מתאים או שהדלק ישן, או שהדלק לא נשמר במקום מוצל וקריר וכול הניטרו התנדף. פתרון: קנית דלק חדש. 9. סיבה: בריחת אוויר מהפלאג, בדוק שיש לך את השיבה מהנחושת שמגיעה עם הפלאג, ושהיא מחוברת טוב. פתרון: מציאת השיבה, או קניה של שיבה. (אני מאמין שאם תבקש ממוכר בחנות טיסנים או יתן לך אחת בלי תשלום, זה חלק קטן. 10. סיבה: המנוע לא מכוון, סיכה עשירה מדי. פתרון: כיוון הסיכות מחדש. יש עוד המון סיבות.