היום נתקלתי בתגובה כה כואבת )-8

שדמה

New member
היום נתקלתי בתגובה כה כואבת )-8

הלכתי למרפאה לערוך בדיקות דם שיגרתיות.. כידוע לכם אני לא הכי בריאה.. ובשמחתי רציתי לשתף את האחות של המרפאה, בישרתי לה שאנו עומדים לאמץ ילד והיא..עיקמה את פרצופה ואמרה: רק זה חסר לך )-8 אני לא ידעתי מה לומר..הסתכלתי עליה המומה ושאלתי בתמימות של ילד למה? הלוואי שהרבה אנשים בריאים היו מגדלים את ילדיהם כמו שאני מגדלת את ילדי. גם אם היא ``דאגה`` לבריאותי הרי זו לא בדיוק היתה הדרך.. חוסר טקט משוואה.
 

שולינקה

New member
שדמה,אני אתך,אכן מצער

מעניין איך היתה מגיבה לילד ביולוגי שבדרך?גם אותו הדבר?בכל מקרה,אנו כקהילת מאמצים נתקלים פה ושם בחוסר טקט משווע,תכונה ישראלית מובהקת(לא רק כלפי מאמצים).אני משייכת חוסר טקט פעמים רבות לטיפשות שאיתה הגיח אדם לעולם,ולכן פעמים רבות----שמה פס גדול!!! חזקי ואמצי עם הרבה הרבה בריאות
 

שדמה

New member
שולי יקרה גם בביולוגית האחרונה

נתקלתי באותה תגובה בגלל מחלתי הסיכון היה גדול מאוד, שלא תביני לא נכון הרופאים לא הזהירו.. וכאשר הגעתי עם סיבוכים ונאלצתי לשכב בב``ח בשמירה.. הם אמרו לי את לא נורמלית מה היית צריכה את זה? וכל הזמן ניסו לגרום לי להסכים ``להוריד`` את ההריון ואנו בשלנו.. לא וויתרנו ואת מוזמנת לראות את התוצאה המדהימה אני מתה עליה נשמה מדהימה.
 

שולינקה

New member
את גדולה מהחיים

מרימה את הכפפה.``מתה`` לגלות מי מאחורי ההודעות והמיילים.ה``כדור`` כרגע אצליך!!! שמרי על עצמיך.
 

טלי ל.

New member
שדמה יקרה..

שימי פס!!!!! כאחת שספגה אין סוף הערות הקשורות במראה של הבת שלנו (החל מכאלה שמתיחסות לחיי המין ( ותאמיני לי שאני עדינה - איתי היו הרבה יותר בוטים..) שהיו לי או לא היו לי בטיול מזדמן למזרח וכאלה בשאלת תם של ``כמה עלתה החבילה``, משל יצאתי לחבילת סקי בקלאב מד.. כואב, נכון אבל זה מה שיש. והסיבות לא כל כך חשובות, בין אם זה מבורות או סתם טמטום או חוצפה ישראלית. אחרי כמעט 4 שנים אני יכולה לומר שמתרגלים לכל ולומדים לענות ולפעמים גם להבליג , לשתוק ולעבור הלאה. :)
 

שדמה

New member
חברות יקרות המון תודה B-)

אכן חשבתיאחרי קריאת כל תגובותיכם שפשוט אשים-------------- ואמשיך בשיגרת חיי, העיקר מהאנו מרגישים וחושבים ואין ספק ש- הדרך עוד ארוכה ויהיו עוד הרבה ``נפילות`` כאילו. אנחנו חזקים וזה מה שחשוב לנו וילדים.
 

שיר..

New member
לשדמה היקרה

איזה חוסר טקט של האחות ,שימי פס ארוךךך שולחת חיבוק שיר
 

דיאנה*

New member
לשדמה

שדמה יקרה, דברי האחות מעידים עליה ועל עולמה ואין להם כל קשר אליך ואל עולמך החם. לגביה, ילד נוסף (או כל ילד) הוא עול קשה ואולי טרחה שהיה עדיף לוותר עליה. הנה, היא גילתה לך משהו על עצמה... אין שום סיבה שהדבר יעורר אצלך שום דבר לבד מרחמים על עולמה הצר והקר של ``האחות הרחמניה``. יש אנשים כאלו, ואיזה מזל שיש גם אחרים. בקיצור, למדי להחזיר לאנשים את הבעיות שלהם, במקום לקחת אותם עליך ולחשוב שמא את היא בעלת הבעייה. הבעייה, במחילה, שייכת רק לאחות. את היא זו שחוזרת לבית חם עם ילדות מקסימות ובעל תומך. אוהבת, דיאנה.
 

הזוג

New member
שדמה היקרה מה-

שדמה היקרה כמו שכתבו לך כאן אכן יש אנשים טיפשים ויש אנשים שאומרים דברים כתוצאה מבורות. אני מקווה שהאחות הזו שייכת לקטגוריה השניה. לאימוץ עדיין יש לצערינו, אצל חלק מהאנשים, סטיגמה שלילית. הם חושבים שאימוץ = הסתבכות של החיים. הם חושבים כך כי הם לא מכירים את כל האושר שהאימוץ מעניק לנו המשפחות המאמצות. גם אנחנו שמענו תגובות כאלו מאנשים מאוד קרובים לנו. משפט כמו אתם הורים לילד מקסים למה לכם להסתבך בתהליך כזה מורכב וקשה... מאחר ואלו היו אנשים מאוד קרובים אז טרחנו להסביר להם את כל המניעים שלנו וכמו שכתבנו היום כשהאוצר אצלינו בבית כולם מפרגנים ושמחים איתנו מכל הלב. מאחת אחות לא צריך להתרגש וגם לא צריך לבוא ולהסביר לה למה. בהצלחה בהמשך התהליך. ;-)
 

שדמה

New member
:cool: זוג יקר וחביב אכן לא שווה ..

התיחסות הענין הזה אבל אולי בגלל שחשתי מעט לא טוב באותו יום סף הרגישות שליהיה נמוך, וכן סף הכעס...עדיין אני חושבת שמן הראוי היה שבתוקף תפקידה היא היתה צריכה להיות מעט יותר מנומסתועם טקט. ולחשוב שעוד אצטרך להגיע אליה עם הילד אתם מבינים? זה מה שחסר שתאמר איזה ``הברקה`` לידו...מקווה שיהיה בסדר.
 

shira^

New member
שדמה יקרה!!!

האחות הזו אכן לא מתאימה להיות במרפאה . יתכן ולה בעצם יש צרות והיא הוציאה את תיסכולייה עלייך ...התשובה שלה באה כנראה מקנאה שאת מסוגלת למעשה כה נאצל . שיעבור לך הכל מעל הראש אל תתיחסי העיקר שבפנים את יודעת מי את ולמה את מסוגלת.
 

לימור11

New member
לא כולם ראויים להתייחסות

האמת שאני לא נתקלתי עד עכשיו בשום תגובה לא אוהדת לאימוץ, אבל צריך לקחת בחשבון שלאנשים שונים יש דעות שונות (ולעתים דעות קדומות). אולי היא חושבת שאם את לא בריאה ויש לך ממילא ילדים ביולוגיים, מה את צריכה את כל זה... אבל זה באמת לא צריך לשנות לך. יש לך את החיים שלך והצרכים שלך (ושלכם - כזוג וכמשפחה) ואתם מקבלים את ההחלטות שלכם. תהיי חזקה!
 
למעלה