היום נשברתי

ה צ ל ח ה

New member
חשבתי שאני כתבתי את זה ..

מרגישה בדיוק כמוך. מצויה בשיא המשבר - רק שאני יכולה להחליט לעצמי כמה ומתי להתכרבל מתחת לפוך כי אני הבוס של עצמי. יכולה להגיד לך שבשבועיים האחרונים התכרבלתי הרבה, נמנעתי מלראות אנשים ולא עבר יום בשבועיים האחרונים שלא בכיתי. קשה קשה... גם היום בכיתי, אבל זה לא בגלל השלילי שלי. זה בגלל שלילי של חברה טובה מפה - שצריכה לעבור עכשיו את ההתמודדות הקשה הזאת. מה נותר לי להגיד לך? לוזרית??? את ממש לא. מקווה שיבואו ימים טובים יותר במהרה.
 

3קטנה

New member
טיפולים ושגרת חיים

סנוניתי בכל יום ויום כמעט אנחנו מתמודדות עם לחץ ומועקה שאחרים לא יכולים לדמיין. זריקות, תרופות, בדיקות, טיפולים--- גם ללא הכאב והתסכול הנובעים מבעיית הפוריות, גם לו היינו צריכות לעבור כל זה לטיפול בנזלת היינו נשברות לפעמים... כמה פעמים כבר שמענו שבעיות פוריות הן מהמובילות בסולם הגורמים לעקה (stress)? וכמה פעמים בכ"ז התעקשנו להיות גיבורות? ראי את משל האלון וקנה הסוף שכולנו מכירות עוד מהיסודי. אוי ואבוי אם את כל מה שקאת היום היית צריכה לשמור בבטן - גם מעשית וגם מטאפורית. טוב להוציא החוצה, טוב לנו, הקתרזיס הזה. אני מאוד שמחה בשבילך שיש לך את האפשרות לקחת יום "פוס משחק" מהחיים ולהתאושש. קבלי חיבוק גדול ממני!
 

anguly

New member
אוי אוי אוי

את יודעת משהו - אני חושבת שזה טוב! רק אתמול דיברנו - על האין כוח על הרצון להשאר בבית מתחת לשמיכה אז כנראה שאת היית ממש זקוקה לזה והגוף שלך צעק הכי חזק שהוא יכול דיייייייייייייייייייייייייייייי את צריכה הפסקה את חייבת הפסקה תני לגוף שלך הזדמנות להתאושש פיזית תני לנפש לנוח מכל המתחים והטלטלות <ותגידי לאחות הרעה שבשביל זה המציאו את הפרפר אפשר לקחת דם גם מורידים הרוסים - רק צריך קצת סבלנות ואמפטיה>
 
יקירתי אין יותר גיבורה ממך

כונו נשברות לפעמים, כאן הגדולה שלך ושל כולנו. תאזרי כוחות והמשיכי להלחם- את יודעת שבסוף ננצח. נשיקות וחיבוקים מועכים. וזכרי את גיבורה אמיתית, כי את יודעת להשבר לפעמים ולהודות בחולשה... בסה"כ אנחנו בני אדם.
 

סנונית 1

New member
תודה לכל הבנות המקסימות../images/Emo24.gif

אז אחרי טלפון בהול לפסיכולוג ושיחה מקילה איתו ובהוראתו להשאר בבית שבוע הזעיקו אותי מהעבודה -מקרה חרום. אבל בכל זאת רוצה להודות לכולכן מתוקות על השירשור והמסרים וים מספרי הטלפון שקיבלתי אני עוד יעשה בהם שימוש. אוהבת אתכם/ן המון.
 
למעלה