היום נמנע אסון גדול

Tru Man

New member
היום נמנע אסון גדול ../images/Emo4.gif

מתנגדי ההתנתקות כמעט פוצצו בניין ברחובות "אלמונים הציתו ברז של צובר גז ענק ברחוב אברהם אפג'ין ברחובות, ולידו ריססו כתובת "צריך לרצוח את שרון". כבאים שהוזעקו למקום הצליחו למנוע אסון גדול. בצובר הגז היו 5,600 ליטר של גז בישול המשרת את שני הבניינים הסמוכים, בהם גרים כ-300 דיירים." היום היינו קרובים מאוד למלחמת אחים. מאוד קרובים... מה יהיה הסוף?...
 

אנדרי ז

New member
לצערי יש לי ספק גדול

בכך שהסוף יהיה הירקבותם בכלא של הפושעים, כפי שצריך לקרות במדינה שמכבדת את עצמה.
 

Tru Man

New member
בפורום הליכוד מנהל הפורום מצדיק זאת

אין לי מוושג איך הנהלת תפוז מרשה לכזה אדם קיצוני וגזען להמשיך ולהיות מנהל פורום בתפוז. הרי כל דברי ההסתה שלו נגד ערבים ונגד שמאלנים נותנת דוגמא רעה מאוד לכל חברי הפורום שלו ששואבים ממנו רעיונות מסוכנים מאוד וכותבים בעצמם אחרי זה דברי הסתה נוראים כמוהו. איך אפשר לתת לאדם כזה מסוכן לנהל פורום ועוד של מפלגת השלטון... מישהו בהנהלה שלכם כנראה שנרדם בשמירה...
 
האם אתה יכול להביא אסמכתא להאשומתיך

? הנה קישור לשרשור המתאים מפורום הליכוד. היכן ההצדקה? אתה חדש יחסית בפורום הליכוד. אני משתתף בו כבר חודשים ארוכים. מגן ימני הוא המנהל הליברלי ביותר והמגן ביותר על חופש הדיבור בכל הפורומים הפוליטים בתפוז (לעיתים קרובות יותר מדי). לידיעתך, לא מעט פעמים פנו אנשי ימין קיצוני להנהלת הפורומים במטרה להדיחו, בגלל תופש הביטוי שהוא מאפשר לכולם, כולל לאנשי שמאל קיצוני. אמנם, ההודעה הזו שלך, מקומה בפורום משוב (אם יש לך תלונה) ולא בפורום שינוי, אבל לאור ההאשמות החריפות שיצאת בהן, מן הראוי לפחות שגם תנסה להוכיחן. יש לך דוגמא להסתה של מנהל פורום הליכוד? שאגב, אתה יודע שהוא לא כותב בפורום הזה ולכן לא בטוח שיראה זאת ויוכל להגיב. ולסיום, כפי שציינתי, הפורומים המתאימים לכך הם פורום משוב ופורום הליכוד עצמו (עדיף בכלל במסרים). אני רק הייתי חייב להגיב להודעה הזו שלך, למען ההגינות.
 

Tru Man

New member
די לקרוא את הודעותיו המסיתות...

כדי להבין עד כמה קיצוני וגזען האיש. אם לכזה אדם אתה קורא "ליברל" אז כהנא תינוק בן יומו...
 

Tru Man

New member
והנה רק כמה מפנינותיו:

להודעה של אחד הגולשים: "יש לכם מזל שלא הצלחתם לבצע ת'פיגוע ברחובות" השיב מר מגן ימני מנהל פורום הליכוד בזו הלשון: "יש לכם מזל שלא הצלחתם... מגן ימני 02:14 | 20/08/05 לירות על יהודים ניצולי שואה שהגיעו על אניה לא"י, שלא הצלחתם לרגל לטובת סוריה, שלא הצלחתם למכור נשק כימי לאיראן, שלא הצלחתם לחשוף לכל העולם את סודות הגרעין של ישראל. אופס... כן הצלחתם??" והנה עוד פנינה מבית מדרשו של מגן ימני: "נשתלט על הליכוד מגן ימני 18:27 | 18/08/05 הרבה יותר קל... 40,000 מתפקדים חדשים - ותוך 5 שנים תהיה לנו רשימה ימנית למהדרין. מעניינת אותי חוות דעתך על הדבר הבא: בדרך לשלטון נגיד שאנחנו ממשיכים את דרך אוסלו ומתכוונים לפשרות. אח"כ נהפוך את עורנו ונמצא למלחמה לשחרור עזה. נשמע לך הגיוני?" מספיק לך או שאתה רוצה עוד?
 

ערב רב

New member
הם לא ניסו לפגוע באף אחד, רק למחות

וזו הייתה עוד מחאה בלתי חוקית כמו רבות אחרות בזמן האחרון, אבל בסה"כ מחאה. תגידו תודה שהם לא ניסו לבצע פיגוע.
 

Tru Man

New member
למחות ע''י רצח של 300 אזרחים...

חפים מפשע? לזה אתה קורא "מחאה" ערב רב? אני קורא לזה: ט ר ו ר.
 

ערב רב

New member
אבל הם לא ניסו לרצוח אף אחד

הם בסה"כ הציתו ברז גז במרחק עשרות מטרים מכל בניין מגורים.
 

Tru Man

New member
תגיד לי אתה שומע את עצמך גם?

"הם בסה"כ הציתו ברז גז" אתה מודע לעובדה שהברז גז הזה היה מחובר למיכל גז ושמיכל גז הזה מספק גז לכ300 דיירים שגרים בשני בניינים סמוכים שלו זה היה מצליח להם והמיכל היה מתלקח היה נגרם אסון כבד מאוד. אתה מודע לעובדה הזאת או שאתה מעדיף לשחק אותה ראש קטן ערב רב? חוץ מזה להצית ברז גז לא נחשב מבחינתי ואני גם לא חושב שמבחינת כל 300 הדיירים שגרים שם למעשה קונדס אלא לנסיון טרור לכל דבר. אפילו מפקד משטרת מרחב השפלה כינה זאת: "אירוע שמבחינתו גובל בניסיון פיגוע" רק שאני לא הייתי במקומו הייתי מוריד את המילה "גובל"...
 

אנדרי ז

New member
עזוב, חבל לך על הזמן איתו

כמו התמהוני האחר ששמעתי בטלוויזיה אחרי הפיגוע היהודי של השבוע, מנסה לטעון שאין להיות דבר כזה טרור יהודי.
 

ערב רב

New member
תגידו, אתם עושים עצמכם בורים?

האם כשמישהו מצית באר נפט עולה על הדעת שהיא תתפוצץ? זה בדיוק מה שהיה כאן, הם בסה"כ הציתו סילון קטן של גז כפרובוקציה מחאתית.
 
סילון קטן של גז?

אתה יודע מה היה קורה אם לחץ הגז היה נמוך מדי ? האש הייתה נכנסת לתוך המיכלים ומפוצצת את כל המיצבור יחד עם רדיוס שבקלות היה ממוטט את כל הבניינים הסמוכים. באר נפט לא נפיצה, מצבור גז כן. אם אני אירה בראש הממשלה עם כדורי צבע או באזרחים לצורך מחאה נגד הממשלה זה גם יהיה מעשה קונדס לא יפה ? אתה מקל ראש במשהו שעלול היה לעלות בכמה מאות של חיים. ורק בשביל שיהיה לך מושג קטן, בגלל האטימות במים פיצוץ הוא חזק פי 6 לערך מול אותה כמות חומר נפץ ביבשה תחשוב מה עושה האטימות של האדמה פי כמה היא מגדילה את עוצמת הפיצוץ.
 
אז זה לא היה הורג את מי שמסביב

זה היה ממוטט את היסודות של הבניינים הסמוכים. ואם אלה רבי קומות שקומת הקרקע שלהם היא עמודים על אחת כמה וכמה. בתור אחד שהוריד בשיטות כאלה ואחרות תיסמוך עליי, יש לי ניסיון בדברים האלה.
 

ערב רב

New member
רגע, אז אתה טוען עכשיו שהם התכוונו

למוטט את היסודות של הבניינים הסמוכים ועל ידי כן לבצע פיגוע? כי זה מה שתצטרך להוכיח בבית-המשפט.
 

Tru Man

New member
גז זה לא משחק ילדים.

רק מפגר חסר מוח כמו פ יכול להתייחס אל זה כאל מעשה קונדס. ואם להצתת ברז של מיכל גז שמספק גז לכ300 דיירים אתה קורא "פרובוקציה מחאתית" אז למה שלא תעשו את פרובוקצייה אצלכם בהתנחלויות ולא בערים שלנו?
 
מי זה פ?

אני לא ראיתי כאן אף פ שהתייחס לזה כאל מעשה קונדס. אני ראיתי כאן רק ע אחד (מוכר וידוע בפורום הזה ובפורומים נוספים) שהתייחס לזה כאל מחאה לא מזיקה.
 
למעלה