היום לראשונה הכנסתי אותו לגן

היום לראשונה הכנסתי אותו לגן

אני עדיין בשוק מהעניין שהילד שלי לא איתי בבית כל הזמן. באמתי איתו לגן בשעה 8:30 ישבתי איתו. אח"כ אמרו לי לצאת החוצה שלא יראה אותי. הרגשתי מרגלת במשך שעה. אח"כ שראו שהוא ממש בסדר שלחו אותי הביתה, "תחזרי ב - 12:00". כ"כ ריק לי פה פתאום עצוב לי ואני יודעת שזה טוב לו אבל אני רוצה אותו פה לידי. אוף כשהוא היה פה רציתי קצת חופש ושקט ושהוא לא פה.... עוד מעט אלך לראות אותו וישתפר מצב רוחי. סתם רציתי להשתפך קצת.
 

dafdaf

New member
../images/Emo24.gif לעידוד

יקח קצת זמן אבל מבטיחה לך שתתרגלי...
 
לכי למטבח, תשימי מיים

קחי את העתון המקופל, או הספר שלא הצלחת לגעת בו חודשים (אם לא שנים), תפתחי את החלון עם הכי הרבה שמש, תשימי דיסק שלא שמעת מזמן, תורידי את הנעליים ותראי איך הזמן יעבור מהר עד 12:00.... הולך?
 
וואלה, רעיון מעולה.

מזמן לא ישבתי רגל על רגל. לקרוא עיתון? זה הדבר הזה עם הדפים הגדולים והמלכלכים. מעניין באמת מה כתוב שם..
 

רותי ע

New member
מוכר, מוכר ../images/Emo13.gif

אבל במשך הזמן תתרגלי ולו יהיה טוב ולך יהיה טוב עם קצת זמן פנוי לעצמך.
 
לא מבינה למה אמרו לך כך../images/Emo35.gif

מה זאת אומרת, תלכי שלא יראה אותך. לפי דעתי זה לא בסדר, היית צריכה להיפרד ממנו על מנת שלא ירגיש חרדת נטישה. בשנה הראשונה של זיו לגן כל בוקר נפרדתי ממנו בבכי קורע לב, עד שהבין. כל בוקר הסברתי לו שאמא הולכת הביתה ושתחזור לקחת אותו ובלה בלה. תחשבי על זה. בכל אופן שיהיה בהצלחה.
 
לא, זה לא היה ככה.

הוא שיחק ממש יפה עם כולם, אז אמרו לי לצאת מהחלק של הקטנים. הגן מחולק לגילאים שונים. אז יצאתי משם. ופשוט הוא שיחק והיה מרוכז שאם הייתי נכנסת כדי להגיד לו שאני הולכת הייתי הורסת את הכל. וזה גם מידע שלי. הוא יכול להיות מקסים ולשחק והכל אבל ברגע שהוא רואה אותי לא מעניין אותו כלום, הוא רץ אליי ולא מוכן לתת לי לזוז. אני מאד מבינה למה את מתכוונת ובעתיד אני לא אהיה מהאמהות שבורחות פשוט עכשיו זה היה מתבקש. (לדעתי בכל אופן).
 
חמודה, זאת דעתי

גם אם הוא היה שקוע כל כך וגם אם הייתי יודעת שהוא יצרח הייתי נפרדת יפה ומסבירה שאחזור. מאחלת לך מכל ה-
שזה יימשך כך.
 

שי ז.

New member
קודם כל הוא יתרגל הרבה יותר מהר

ממך. דבר שני אני אישית נגד להיעלם להם ותמיד דואג שמיכל תראה שאני הולך. נסי להיזכר בעצמך כילדה איך הרגשת כשגילית פתאום שאימא שלך נעלמה.
 

אמאורית

New member
נו... איך עבר היום....

איך הוא קיבל אותך? איך עבר עליו? דיווחים דרלינג דיווחים!
 
למעלה