היום לקחתי לי יום חופש,

שרה המל

New member
היום לקחתי לי יום חופש,

ונסעתי לעשות-הכרה עם הבת של בת-דודה של אמי, שגרה בתל-אביב. (מענין- שכל כך הרבה פעמים עברתי ליד ביתה - וסתם לא ידעתי כלום...). קיבלת ממנה כמה תמונות משפחתיות - בין השאר, תמונה מחתונתם של הוריה - שבה רואים את הסבתא של אמי, שאני קרויה על שמה, ועד כה לא היתה לנו תמונתה. אבל מה שהיא סיפרה לי וממש מזעזע - שאחד מבני-הדודים של אמי, ערך רשימה של השושלת המשפחתית עד הבעל-שם-טוב(!), והוא רצה להוציא ספר על תולדות המשפחה וכתב הרבה, אבל לא הספיק לגמור- ואחרי מותו בנו זרק את כל החומר שנשאר... ממש מקפיץ! נכון? חוץ מזה שמעתי עוד הרבה סיפורים, שייכנסו לאתר-המשפחתי שלנו, אחרי שאעשה סדר ואקליד כל מה ששמעתי. היה מאד מאלף!ויהיה לזה המשך. שרה
 
../images/Emo2.gif אכן מזעזע, ולצערי סיפורים כאלה

מוכרים לרבים מאיתנו בגירסה זו או אחרת. המקרה שלך, שרה, מדכא במיוחד, כי אני מניח שהיו שם אוצרות של ממש. כשאדם משליך את עבודתו - ניחא; אך שמישהו ישליך את עבודתו של אדם אחר (ולא משנה אם הוא אביו) - זה כבר ממש מוגזם
אולי אם יותר אנשים יקראו בפורום שלנו, הם יבינו את חשיבות הדבר ויהיו רגישים יותר למסמכים, תמונות, מידע, סיפורים ו... שושלות יוחסין שמגיעות עד הבעש"ט. ארנון
 
למעלה