היום יומולדת ל...

amityosovich

New member
היום יומולדת ל...

האחת והיחידה הילדה שלא תמצאו אותה אף פעם בלי מילים!!!! קמעעעעעע!!!! קולולולולו מזל טוב קמע, עד מאה ועשרים שתזכי לאושר ועושר ולהרבה שמחה ודיבובים אל תשתני אף פעם, כי זה מה שהופך אותך למיוחדת ובהצלחה בחיים ובדיבוב כמובן (יאללה תפציצו)
 

AvishagChan

New member
מזל טוב קמעע!!! ../images/Emo113.gif

המון מזל טוב! תישארי כמו שאת, שתזכי למלא רפליקות, שתמיד תיהי בריאה ומאושרת, ושכל משאלותייך יתגשמו!!!
|מתנה|
 

מאי 88

New member
מפציצה!! מזל טוב קמע!!!!!

המון מזל טוב לילדה שאחראית לעובדה שתמיד מעניין בחלק האחורי של הקונטרולרום (או לחלופין, רועש XD). מזל טוב עד 123, וכמובן שיהיו לך הרבה רפליקות ו1662 תפקידים. תמשיכי להיות מאושרת כזאת, ולשמח את כולנו, ואני מקווה שבקרוב ניפגש שוב!!! את עוד חייבת לי יאיא 3:
 

mat66

New member
מזל טוב D:

ברכה לא מקורית אני לא אכתוב >< ואין לי ממש רעיון ^^" אז...סליחה. בכול מקרה מזל טוב עד ..עד..עד כמה שבא לך XD ותמשיכי לחפור [אל תהרגו אותי] זה לפעמים מציק אבל זה מצחיק כ"כ XDD אל תשחקי יותר במייפל ! זאת מחלה >< אני יביא לך משחק אחר D: בהצלחה בהמשך החיים [XD] ובדיבוב, אני כבר מחכה לשמוע אותך בטלוויזיה~ אז יאללה לעבודה D: מזלטוב ^__^
 
מזל טוב!!!! ../images/Emo65.gif../images/Emo213.gif../images/Emo212.gif../images/Emo77.gifD=

אלף ואחת ברכות ואיחולים לבביים מכל הלבבות! שיהיה לך יומולדת שמח ונהדר, שתצליחי בכל מה שתרצי אושר עושר כושר יושר ובוקר טוב! מי ייתן ותזכי ל1662 רפליקות ויותר!!!! HAPPY BIRTHDAY!!!!
 

yotam2233

New member
קמע@$%#%&*!!!!!!!!!

מזל טוב !!!!!! עד כמה שבא לך !!!!! ושיהיו לך חיים מושלמים :p !!! :)
 

KameaChan

New member
תודה לכולם! 333333333333333>

ידעתי שהפורום הזה תומך!! DDDD: כולכם חמודים בטירוף!! DDDDDD: תודה לכולם! ILY GUYSSSSS!!! :333333
 

Eyal 1 2 3

New member
ממממממממזל טוב!!../images/Emo215.gif

איך פספסתי את השרשור הזה?!?! אז נתחיל בברכה: שתהיה לך שנה חדשה מדהימה, ושתקבלי ים של מתנות, וגם מתנות דיבוביות!!! ובקיצור, שתהיה לך ה-יומולדת הכי טובה בעולם! ואל תפסיקי לדבב >:ם
 
למעלה