היום הייתי במשחק IBL הראשון שלי.

BB FuNaTiC

New member
היום הייתי במשחק IBL הראשון שלי.

אחרי ציפיה רבה סוף סוף להגיע למשחק אני ואבא שלי נסענו היום לפארק הירקון לראות את תל אביב מנצחים את בית שמש שלפי מה שהבנתי זה ההפסד הראשון שלהם העונה. הפיצ'ר של תל אביב היה מאד מרשים. בחור שמאלי. החזיק פרפקט גיים ב3 אינינגס ראשונים וזרק בסוף קומפליט גיים ראן אחד. היו גם כמה תצוגות הגנתיות מרשימות ביותר.... קיצר מאד נהינתי, היה קצת מבאס אבל לחכות שעתיים בתור לאוכל
וראיתי את עמית שם, חחחח היה הקריין של המשחק בעברית.
 
ראסמי?! אז זה אומר שלא היה משחק בספורטק כנראה

איזה שוק. רק אתמול שלחו לי אימייל מת"א (כמו ששלחו לכל מי ששיחק שם אי פעם) לבוא לעזור בהכנות וזה.. אם לא היה, זה שוק לא נורמאלי.
 

omri1234567

New member
נמכרו 328 אני אומר לך שהיו הרבה יותר!!

מלא אנשים ניכנסים עם חולצות של הליגת IAB ומלא משפחות נכנסות עם השחקנים! צבי גם אני הייתי במשחק איזה פספוס של ראיתי אותך! אנחנו (5 חברה מפתח תקווה) באנו לחבוט בקייג' קצת לעבוד על ההיטינג הלך לא רע נראה איך ילך מחר נגד בית שמש
 

BB FuNaTiC

New member
איייי חבל! טוב אני אהיה בעוד משחקים!

בטוח נתראה מתישהו ובדוק שהיו שם לפחות 500 איש!!
 

KaiserDino

New member
והיום נתניה - רעננה ...

המשחק כמעט פוצץ כשהתברר שאחד האוהדים הוא בעצם סוכן כפול :) . אבל למזלנו , האווירה נרגעה לאחר שהורדנו עוד המבורגר וכצפוי , רעננה שברו את התיקו עם 2 ראן שוט בחלק התחתון של האינינג השישי . אוהדי נתניה נסעו הביתה שפלים וחפויי ראש ... ולרעננה הייתה אורה ושמחה וששון ויקר ( ודניאל אחד ....) התוכנית הזדונית אך הגאונית להוריד מכות לעמית בסיום המשחק - הוחזרה למגירה לעת הזאת . :)
 

KaiserDino

New member
גברר

מסכים איתך במאה אחוז אין כמו לנסות להסביר את המשחק לבחורה חמודה ... זה כל הכיף - שאנחנו מבינים והם לא הן חושבות שאנחנו כ"כ חכמים :)
 

LADodger

New member
אני אשמח לדעת מי הדמויות המדוברות....

דניאל, עמית....? אני מנחש שעמית זה Funatic, או שזה צבי? שמישהו יסביר...
 
וואלה אחי היה חבל על הזמן איתך ביציעים!

צריך לעשות את זה שוב מתישהו. כנראה רק בפליאוף כי עד אז אני לא אהיה פה
. היה ממש כיף, אשכרה אתמול היה עידוד! היה את הקהל של נתניה, שבאמת הביאו הרבה! ואנחנו הצטרפנו לעוד כמה אנשים שעודדו את רעננה והבאנו להם פוש רציני חח. ברגע שאנחנו (היינו 4 בנים ובחורה) התחלנו לעודד עם הישראליות שלנו אז די השתקנו את אוהדי נתניה, למרות שהיה איתנו את מיסטר דינו שבעצם היה סוכן כפול שאהד נתניה בכלל. ועכשיו לתכלס: רעננה הובילה 1-0, עוד לפני שהגענו אז אין לי מושג איך, אבל נתניה השוותה בסביבות האינינג ה3 או ה4 ל1-1 עם אינסייד דה פארק הום ראן של איזה שחקן אפרו אמריקאי. נראה לי מס' 8. או שזה היה טריפל וארור כי הזריקה עברה את שחקן הבסיס השלישי... אז יש מצב. בשיוויון 1 בחלק התחתון של האינינג ה6 (לפני האחרון) עם שחקן על בסיס שלישי ו2 אאוטס, הקאטצ'ר של רעננה ג'סי מישל חבט ליין דרייב שוט מעל הרייט פילד WALL והעלה את רעננה לייתרון של 3-1. בסיום אנחנו המשכנו לשמוח ולצעוק "נה נה נה נה נה! נה נה נה נה! אהה אהה אהה!! רעננה!" חחח והשחקנים מחאו לנו כפיים. היה בנזונה. הבנתי שבמשחק השני שהתקיים בגזר בין פ"ת לבית שמש, בית שמש הביסה את פ"ת 7-0 כשחואן פליסיאנו דפק נו-היטר ועשה 13 סטרייקאאוטס! ג'ייסון ריס חבט את ההום ראנס ה6 ו7 שלו. ג'וני לופז את ה5 שלו. ריימונדו את ה3 שלו... היום הספורטק נפתח כבר רשמית!
 
למעלה