מזל טוב וברוכים הבאים ../images/Emo140.gif
לגבי האוכל - רצוי להפחית את כמות הקופאין. זה לא שחייבים לוותר על הקפה של הבקר אבל עד 3 כוסות קפה ביום. בעיקרון רצוי להימנע מממתיקים מלאכותיים למינהם ומאלכוהול. יש להימנע ממוצרי מזון שלא עברו בישול/פיסטור (לדוג´ גבינות ממחלבות קטנות או סושי). מומלץ מאוד לאכול דגים, ירקות למינהם, מוצרי חלב וסרדינים (עבור הסידן), מוצרים מכילי חלבון - היות שאישתך צמחונית אז ביצים, גבינות, טופו/סויה וגם שילובים של דגנים עם קיטניות כגון פיתה עם חומוס, אורז עם שעועית וכו´. היות שאישתך צמחונית חשוב מאוד מאוד להעקוב אחרי הברזל ו- B12 ואולי לקחת תוספי ברזל כבר מההתחלה. המקור הטוב ביותר ל- B12 הוא בשר בקר ולכן כדאי לבדוק מה מצבה (כמה זמן היא צמחונית? המאגרים של הויטמין בגוף גדולים מאוד) ואולי לבקש מרשם לכדורים שמתמוססים מתחת ללשון. וכמובן רצוי לקחת חומצה פולית (המינון המקובל הוא 400 מק"ג אבל רצוי להתייעץ עם הרופא במידה ויש נתונים נוספים בהיסטוריה הרפואית). והכי חשוב - תזונה מגוונת ומאוזנת, זה תמיד נכון ולא רק בהריון. בתיאבון...