היום הופיע הקו השני על המקל בדיקה

akavishon

New member
היום הופיע הקו השני על המקל בדיקה

רציתי לשאול האם מותר לשתות קפה כרגיל ? על מה לוותר ומה לאכול יותר ? אשתי צמחונית ואוכלת מדי פעם דגים. איזה מזונות ממולצים בתקופת ההריון ?
 
אנחנו התבשרנו ביום שישי

אין לי שום כוונה להשתגע בעניני אוכל. אני לא שותה 10 כוסות קפה ביום, לא לוגמת מלוא לוגמים אלכהול, ולא שוחטת כל יום כבש טרי. מומלץ לאכול יותר מוצרי חלב. אם אשתך צמחונית כדאי שתעקוב אחרי הB12 שלה, אבל הרופא בודאי ימליץ על כך בעצמו.
 

מעיןבר

New member
מזל טוב וברוכים הבאים ../images/Emo140.gif

לגבי האוכל - רצוי להפחית את כמות הקופאין. זה לא שחייבים לוותר על הקפה של הבקר אבל עד 3 כוסות קפה ביום. בעיקרון רצוי להימנע מממתיקים מלאכותיים למינהם ומאלכוהול. יש להימנע ממוצרי מזון שלא עברו בישול/פיסטור (לדוג´ גבינות ממחלבות קטנות או סושי). מומלץ מאוד לאכול דגים, ירקות למינהם, מוצרי חלב וסרדינים (עבור הסידן), מוצרים מכילי חלבון - היות שאישתך צמחונית אז ביצים, גבינות, טופו/סויה וגם שילובים של דגנים עם קיטניות כגון פיתה עם חומוס, אורז עם שעועית וכו´. היות שאישתך צמחונית חשוב מאוד מאוד להעקוב אחרי הברזל ו- B12 ואולי לקחת תוספי ברזל כבר מההתחלה. המקור הטוב ביותר ל- B12 הוא בשר בקר ולכן כדאי לבדוק מה מצבה (כמה זמן היא צמחונית? המאגרים של הויטמין בגוף גדולים מאוד) ואולי לבקש מרשם לכדורים שמתמוססים מתחת ללשון. וכמובן רצוי לקחת חומצה פולית (המינון המקובל הוא 400 מק"ג אבל רצוי להתייעץ עם הרופא במידה ויש נתונים נוספים בהיסטוריה הרפואית). והכי חשוב - תזונה מגוונת ומאוזנת, זה תמיד נכון ולא רק בהריון. בתיאבון...
 

גלידוש

New member
../images/Emo49.gifובהצלחה../images/Emo65.gif

לאכול בריא והמידה, לא להפריז בשום דבר ולא להשתגע... והעיקר לקחת הכל בקלות
 
מזל טוב וברוכים הבאים ../images/Emo140.gif

אני לא שיניתי את הרגלי האכילה שלי, מה שכן הורדתי קפאין (קולה) ל-3 כוסות ביום. לגבי הצמחונות - כדאי לבדוק ברזל ו- B12 שיהיה הריון קל ותקין
 

mey23

New member
המון../images/Emo49.gifשיהיה המשך הריון תקין../images/Emo140.gif

 
למעלה