היום הודיעו לי שהולכים לסגור את

alon1122

New member
היום הודיעו לי שהולכים לסגור את

הקבוצה\חברה שאני עובד בה ושחלק מהאנשים הולכים הביתה. אני נשאר אבל לא יודע אם לשמוח או לא. מה לדעתכם אומרת המפה ?
 
נראה שהתהליך לא הושלם

שליט האופק בבית השמיני מבשר לדעתי על המשכיות מבפנים, תהליך של התנקות והתחדשות. לא סוף פסוק. נראה שכירון מככב אצלך במפה בתקופה הזו. אולי בעקיפין זה יביא אותך למקום אליו אתה צריך להגיע, הקשור יותר לאנשים עצמם.
 

רםםם

New member
גם סטורן עושה קצת אבו-עלי ממול

לשמש בחודשים האחרונים, די מסביר את העובדה שאולי תאלץ לעבוד קשה מאוד בזמן הקרוב. כמה יציבה חברת האם (פיננסית)?
 

alon1122

New member
שליט האופק עוזב את בית 8 לקראת

סוף החודש, האם זה סוף התהליך? לגבי כירון - הוא עובר על השמש, יש טריין ליופיטר וסקסטייל למרס. מה זה אומר?
 

shlomitss

New member
שמתי לב שכירון

בכל היבט משקף תהליך כואב כלשהו. בהיבט של סיקסטייל עם מרס - אדם שאיננו סופרים בדרך כלל מצליח להערים עלינו קשיים. בצמידות לשמש - כירון עשוי לעורר תחושת פגיעות. השאלה היא איך השפעתו של כירון מתיישבת עם הטרנזיטים של סטורן (כולל סטורן סקוור יופיטר) ועם נפטון סקוור יופיטר (=תחושת מזל מדומה). נדמה לי שהטרנזיטים כמכלול אינם מצביעים על פיטורין אלא על חשש תמידי מהם. מהי תחושתך?
 

alon1122

New member
תחושה שהדברים מתמסמסים

שהיו הרבה בחישות סמויות בקלחת, הרבה אינטרסים שלא שמתי לב אליהם, קצת תחושת נבגדות, ותחושה שמה שמציעים כרגע זה לא ממש מבטיח אלא רק בשביל לסתום חור זמני.
 

shlomitss

New member
התחושות האלה מתיישבות עם הטרנזיטים

של כירון, לא? אגב, שמתי לב שונוס בזוית של טרין ליופיטר בימים אלה = אתה אהוד על ידי הסביבה
. תככים קיימים בכל מקום כל הזמן (במינון משתנה). תסמונת של ירח בעקרב שנרדם בשמירה?.
 

alon1122

New member
כן, יש אהדה, מעניין שכל השינויים

האלו קרו תמיד סביב יום ההולדת שלי, עכישו אני מקשר שהשמש ומרקורי שליט האופק נמצאים בבית 8 בתקופה זו.
 

alon1122

New member
הנה מפת יומהולדת, מה אתם אומרים

תהיה שנה טובה ? הנה הפירוש שלי: שבתאי בבית 2 מקשה על ההכנסות, ירח ויופיטר בבית 6 מראה על עיסוק בעבודה שאני אוהב, שמש + מרקורי ב-9 מראה על לימודים. מה דעתכם?
 
הציר מרס נפטון יופיטר

קצת פחות סימפטי, בעיקר המרס בבית ה 12. החלק ה'גברי' עלול לכעוס ולהשאר מאחורי הקלעים, נפטון על האמ סי מראה על מבוכה מסויימת וצורך בדרך חדשה, ה 180 בין מרס ליופיטר מראה על צורך בזהירות רבה בהתנהלות פיזית, ושמירה על עצמך ועל הבריאות.
 

pocahontas2

New member
תוכלו להסביר בבקשה

מהי מפת יומולדת? האם מתייחסים אליה כאל מפת מעברים?
 
מפת יומלדת

נקראת סולר ריטרן, תבחר את האופציה הזו באסטרו קום היא נחשבת למגמות לשנה הקרובה
 

nomi12

New member
אני גם לא ממש מבינה מה ההיגיון?

בעצם זאת המפה של יום ההולדת של אותה שנה....
 

shlomitss

New member
נכון ../images/Emo45.gif

למיטב הבנתי רק הזוויות שיוצרת השמש לכוכבים אחרים אמורות להיות רלבנטיות לתחזית.
 

alon1122

New member
זו המפה שנוצרת כאשר השמש שבה

בדיוק לאותה מעלה כמו בלידה. אז נסגר מעגל של שמש. בסגירת המעגל, כמו בעקרון של מפת הלידה, נפתח מעגל חדש, מעגל שמתאים עד ליום ההולדת הבא, ומשוקף במפת יום ההולדת. זה נקרא גם solar return כמו שיש solar return , יש גם מעגלי חזרה של על אחד מהכוכבים, שבתורו סוגר מעגל, כגון חזרת שבתאי המתארת סיום מעגל של אחריות.
 

shlomitss

New member
אז גם למפה הזו צריך להתייחס

בתחזיות? חייבת להודות שאינני מתחברת לריבוי מפות תחזית. מה שכן, בקונסטלציה של הכוכבים ביום ההולדת עצמו (מידי שנה) יש משהו המעיד אולי על השנה כולה, ועל כל פנים נדמה לי שמפת טרנזיטים רגילה קולעת יותר מכל.
 

alon1122

New member
לא חייבים להתייחס, אבל במסגרת

הפורום רציתי לבדוק מה המשמעות של מפת יומולדת, מה גם שעשיתי כאן לפני שנה מפה כזו בשיתוף עם חברי הפורום, והנה מה שיאיר כתב אז, קולע אחד לאחד למה שעבר עלי השנה: "היופיטר בבית 9: הוא יוצר זוויות פעולה לירח מצד אחד וונוס ומרקורי מצד שני, וכאילו מושך לחו'ל, או להתפתחות אישית בתחום חדש לחלוטין." ==> השנה פניתי לתחום חדש, למדתי המון, כמעט הכל לבד. "נראה שהחיים שמים את נושא הרגש והתקשורת קצת מאחורי הקלעים, וגם השבתאי על הירח מראה שהצורך שלך השנה הוא ליצור בסיס פרקטי לחיים, שלא יהיה מושפע רגשית מאלמנטים אחרים." ==> הרגש היה בצד, הרבה פעמים הייתי חייב להתייחס רק לעובדות ולא לאיך שאני תופס את עצמי, כי אחרת הייתי שוקע בדכאון. עשיתי עבודות שלא ממש רציתי, בעיקר נושא של התקנת תוכנות ופרוייקטים בשטח. "שנה של ירח סטורן היא שנה מקצועית ומעשית מאוד, אבל.. צריך לעיתים להתחיל מאפס, ובעיקר-מתחושת מצוקה. תחושת מצוקה רגשית, ואפילו בדידות מסויימת שנראית השנה הזו, יכולות להדריך אותך לתחום המעשי והמקצועי ולא ל'בזבז' אנרגיה על רגשות, יחסים וקרבה. זו שנה של בנייה, מיקוד ויעילות: להיות לבד, להגדיר מטרות, ולהשקיע בדרכים להשיג אותם. סבלנות היא מלה חשובה השנה, כי תזדקק לה בכמויות רציניות. אם לא תתבונן ותשפוט את עצמך על המקום שבו אתה נמצא אלא תתמקד בעובדות, תוכל להגיע לבנייה של משהו מעניין, שעליו תוכל להשען בשנים הקרובות." ==> אכן, לימוד עצמי, הובלה של פרוייקטים, הרבה פעמים הרגשת בדידות, עבודה לבד ובלי עזרה. אבל היום - בעצם השבוע השבוע, הגלגל התהפך, קיבלתי שם מצויין בחברה, כולם שמעו עלי, אני מאד מבוקש. במסגרת השינוי שציינתי בהודעות הקודמות אני נשען על הנסיון והשם כדי לקדם את עצמי בחברה, ונעים להרגיש שרבים עליך. אכן, יאיר, קלעת בול !!!
 
../images/Emo9.gif

אבל מה שחשוב ושעולה מהטכסט הזה, מבחינתי, הוא להראות לכם שמפת יום הולדת בהחלט עובדת. זה אומר שאנחנו רואים איך נעים הטרנזיטים על פני הבתים המקוריים של המפה, מדגישים את מה שצריך להדגיש, פותחים או סוגרים דלתות, ובעצם מסבירים פחות או יותר את הפוטנציאליים של השנה הזו. מבחינתי, זה בהחלט כלי עבודה נקודתי, שמתייחס לפרק זמן מסויים באופן מאוד אפקטיבי, ונותן כלים איך לפעול בו.
 
למעלה